Welke set voor een danscafe?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj.stef.m.
    • Jan 2009
    • 6

Welke set voor een danscafe?

Hoi,

Voor een niet al te grote danscafe ben ik op zoek naar een prijs/kwaliteit goede set. Ik had gedacht aan 2x het HK audio Lucas smart systeem, Of een combinatie met HK audio 2x RS 15 Sub A, 4x RS 82 .
    Ik ken HK van hun grotere systemen, die best aangenaam klinken.
    Van afmetingen is de sub van de 2e set eigenlijk al ruim groot, maar desnoods kan ie wel.

Of heeft een van jullie een beter idee, zolang het niet te duur is zijn suggesties meer dan welkom.

Greetz, Stef
  • KenM
    • Mar 2009
    • 3

Setje

Hoi

ik zou persoonlijk niet voor HK gaan in een dance café maar voor Master Audio.
    4 x LN 8 Woofer 8" + 1" Titan Tweeter - 120 W / 16 Ohms - 68Hz-20KHz - 94 dB - 7,3 Kgs
    1 x LN 15BR Subwoofer 15" Nd - 400 Wrms / 4 Ohms - 38Hz-200Hz - 99 dB - 31 Kgs
    1 x TP 1502 Triphonic Processing Amplifier: 2 x 325 W/ 4 Ohm + 1 x 850 W/ 4 Ohm
    Master audio

je hebt met deze set een strak geluidsysteem hangen in je cafe.
    en de prijs kwalitijds verhouding is erg goed

Comment

• Stoney3K
      • Sep 2007
      • 1399

@Hierboven: Mag er ook even een argumentatie bij waarom? Zomaar een merk roepen schiet natuurlijk niet echt op.

@TS: Wat voor muziek wordt er in dat 'danscafe' gedraaid? Moderne dance-muziek? Stijldansmuziek? Salsa?

Om hoeveel personen gaat het uiteindelijk, en wat is ongeveer je budget?

Zonder die gegevens heb je aan allerlei uit de lucht gegrepen antwoorden namelijk ook weinig.
      First make it work, then make it look pretty!

Comment

• koentjes
        • Dec 2007
        • 333

wij hebben met succes een aantal ecler aWak systemen geinstalleerd in wat kroegen... maar ik kan je zeggen; installeren is maatwerk.

je kunt niet zeggen: "dit systeem is het..." je zult eerst de ruimte goed moeten bekijken qua akoestiek, en aan de hand daarvan gaan bepalen wat je nodig hebt.

Welk merk het uiteindelijk is, hoeft niet per se te bepalen of het wel of niet afdoende is en/of goed klinkt.

Comment

• 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

Ben het helemaal eens met Stoney3K: geef wat meer informatie!
          Wou er nog even aan toevoegen:
          Wat word er van het systeem verwacht?
          Om wat voor ruimte gaat het? Grootte? Hoogte? Diepte...
          Etc.
          En KenM, de manier waarop jij het nu zegt is het pure reclame.

Met vriendelijke groet,

Teun
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

Working...