vraagje pa set

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starcouple
    • May 2009
    • 5

    #1

    vraagje pa set

    beste allemaal ik kan een set kopen
    2 x Kempton 15'' topkast
    2 x Behringer Subwoofers 18'' (er zitten 2 nieuwe woofers in van Beyma dus de echte wattages en niet van Behringer)
    2 x Tussenpaal
    1 x phonic 1500 (tops)
    1 x Phonic 2500 (subs)
    1 x Samson Crossover
    1 x Behringer crossover
    alle bekabeling

    is dit iets ? ik ben vooral benieuwd wat jullie van kempton vinden. voor de rest weet ik dat phonic en behringer budget spul is, maar je moet toch iets
    groetjes Mike
  • laptop
    • Jan 2009
    • 187

    #2
    voor hoeveel? als ik vragen mag.

    Comment

    • 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

      #3
      Kijk eens aan: Marktplaats.nl > complete Speakerset inclusief versterkers - Muziek en Instrumenten - Dj-sets
      Of het een geschikte set is hang vooral af van de toepassingen waarvoor je ze gaat gebruiken. Bandje? Drive-in? Voor hoeveel personen? Muzieksoort? Buiten, binnen, tent?

      Kempton is trouwens het zoveelste China-OEM merk. Gewoon vergelijkbaar met Behringer en Samson dus. Of dit goede producten zijn hangt uiteraard af van de prijs en hoe ze klinken, om het merk maar even niet over één kam te scheren.

      Mvg,

      Teun
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

      Comment

      • RayM
        • Jan 2006
        • 742

        #4
        Kempton is het budgetmerk van FBT Italie en in die zin geen China Oem.
        De betreffende toppen klinken zeker niet slecht in verhouding tot de prijs.
        Heerlijk die stilte

        Comment

        • vasco
          • Oct 2003
          • 2567

          #5
          Originally posted by starcouple
          ...maar je moet toch iets...
          Je moet helemaal niks. Ligt er maar net aan wat je ermee wil gaan doen, hoeveel ga je het gebruiken, etc. Je kan in plaats van kopen ook huren dus moeten is een groot woord.

          Comment

          • Whitefarmer
            • Oct 2003
            • 1244

            #6
            En waarom 2 x-overs?? (spare voor als er 1 uitvalt??)


            Setje ken ik verder niet, zelf werk ik af en toe met Phonic XP (2000 en 3000) amps, en ben daar wel tevreden over.
            Groeten John
            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

            Comment

            • sis
              • Jul 2003
              • 3305

              #7
              Heel kort en heel simpel.
              De opgenoemde meuk , niet kopen , weg ermee...
              Is slecht , niet bruikbaar , niks nop dus.
              Komt hard aan, weet ik , maar het is wel de waarheid.
              Verder , maak je zelf de keuze , wat je ermee doet
              sis
              Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

              Comment

              • 4AC
                • Nov 2007
                • 1791

                #8
                Originally posted by RayM
                Kempton is het budgetmerk van FBT Italie en in die zin geen China Oem.
                De betreffende toppen klinken zeker niet slecht in verhouding tot de prijs.
                Dap komt uit Nederland, maar zeker wel China/OEM.
                Staat er ook ergens dat ik het slecht vind?
                Ik zet er nog bewust bij "Of dit goede producten zijn hangt uiteraard af van de prijs en hoe ze klinken, om het merk maar even niet over één kam te scheren." Ik begrijp je reactie daarom niet.

                Originally posted by sis
                Heel kort en heel simpel.
                De opgenoemde meuk , niet kopen , weg ermee...
                Is slecht , niet bruikbaar , niks nop dus.
                Komt hard aan, weet ik , maar het is wel de waarheid.
                Verder , maak je zelf de keuze , wat je ermee doet
                sis
                Beetje kort door de bocht, vind je niet?
                Kun je je mening toelichten? Heb je ervaring met onder andere Kempton?

                Mvg,

                Teun
                uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                Comment

                • renevanh
                  • Oct 2004
                  • 2371

                  #9
                  Behringer subjes met Beyma's erin... past dat een beetje of zitten die Beyma's dan gewoon in een compleet verkeerde kast?
                  Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                  Comment

                  • Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

                    #10
                    150 euro bieden, en geen cent meer...

                    Comment

                    • sntho0
                      • Sep 2003
                      • 196

                      #11
                      Het hangt er gewoon vanaf wat het kosten moet. Hoe oud het dan is, hoe de staat is en ook niet onbelangrijk hoe het klinkt. De advertentie is inmiddels verdwenen, dus ik weet wat het moet kosten. DUS WAT MOET HET KOSTEN? Voor een beginner lijkt het me helemaal niet zo gek. Ben het wel met renevanh eens dat je niet zomaar andere sepakers in een bestaande kast kunt plaatsen. Maar, misschien kan het in dit geval wel.
                      Sis, gaat zoals heel vaak, weer heel kort door de bocht. Tja, hij is prof en zal natuurlijk niet met dit materiaal willen werken. Maar, daar moet jij je niets van aantrekken. Je had dit onderwerp trouwens beter bij de newbie's kunnen plaatsen.
                      Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

                      Comment

                      Working...