Dap Audio Soundmate 3 MKII

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pier
    • Sep 2006
    • 17

Dap Audio Soundmate 3 MKII

Heeft er iemand ervaring met de bovenstaande geluidsset?

Ik heb als eens gekeken via de zoekfunctie maar vond niet echt iets hierover.

Ze moeten volgens de importteur goed klinken. En ik weet dat het geen topmerk is. Maar de set is wel gemakkelijk te vervoeren enz.
    Pier.
  • Zheny
    • Mar 2009
    • 42

ik denk dat de meesten de set zouden afraden,
    maar als je klein drive-in werk gaat doen waar je niet teveel eisen aanstelt, en je wil een leuk setje voor weinig geld.
    kan je deze set prima kopen.

Ik heb de set eens gehoord ( ook een kleine drive-in), en het hoorde best redelijk, alleen hoe harder ze gingen, hoe minder zuiver het was(zacht uitgedrukt)

het rendement wat word beweerd op sites die de set verkopen , blijkt ook niet helemaal te kloppen.

maar ik raad je aan om de set eens bij een winkel in de buurt te beluisteren
    en dan hoor je zelf wel of het wat voor jou is.

Martijn
    http://www.licht-geluid.nl

Comment

• stijn
      • Feb 2009
      • 67

Originally posted by Pier
      Heeft er iemand ervaring met de bovenstaande geluidsset?

Ik heb als eens gekeken via de zoekfunctie maar vond niet echt iets hierover.

Ze moeten volgens de importteur goed klinken. En ik weet dat het geen topmerk is. Maar de set is wel gemakkelijk te vervoeren enz.
      waarvoor wil je hem gebruiken?
      wat is je budget?
      en dat is zeker geen slecht merk, vooral voor de prijs niet.
      djjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj-stinosssssssss (LET OP: ik geef vaak domme reacties!!!!)

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Op andere fora is men zéér te spreken over de SoundMate 3. Eigenlijk wel de gehele serie. Daar ga ik wel in mee, voor de prijs brengt Dap een mooie set op de markt die zich kan meten met duurdere merken.
        Het vakblad MeetMusic heeft een tijdje geleden de SoundMate 2 & 3 getest:
        Meet Music Magazine review: DAP Audio Soundmate 2 & 3
        Even helemaal doorlezen zou ik zeggen. Toen ik de set voor het eerst hoorde in de praktijk viel het me érg tegen, maar dat bleek aan de DJ te liggen.

Mvg,

Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• stijn
          • Feb 2009
          • 67

dat is de mk1
          djjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj-stinosssssssss (LET OP: ik geef vaak domme reacties!!!!)

Comment

• DaDe
            • Jul 2004
            • 15

Heb je in meet-music ooit al een slechte review gezien?.....
            More music, more fun!

Comment

• stijn
              • Feb 2009
              • 67

Originally posted by DaDe
              Heb je in meet-music ooit al een slechte review gezien?.....

nee, maar de mk1 is anders als de mk2, maar ik denk dat de mk2 alleen maar beter is, behalve met de db's.

Comment

• Pier
                • Sep 2006
                • 17

Ik zou hen willen gebruiken voor 1 maal per maand te gebruiken voor feesten of tonnen tot 500 personen. niet voor het zware house muziek maar voor jaren 80 muziek, ambiance en top 40 muziek.

het budget is 2800 euro. DAP Soundmate Active 3 MK II Audioset NEW 3600 Watt !! ( 4x Sub, 2x Top ) - J&H Licht en Geluid

*kuch*...Eigen forum en ik ws benieuwd naar wat zo'n set je echt moest gaan kosten.....grtz, modje
                Last edited by moderator; 02-05-09, 09:47.
                Pier.

Comment

• sis
                  • Jul 2003
                  • 3305

Originally posted by Pier
                  Ik zou hen willen gebruiken voor 1 maal per maand te gebruiken voor feesten of tonnen tot 500 personen. niet voor het zware house muziek maar voor jaren 80 muziek, ambiance en top 40 muziek.

het budget is 2800 euro. DAP Soundmate Active 3 MK II Audioset NEW 3600 Watt !! ( 4x Sub, 2x Top ) - J&H Licht en Geluid

*kuch*...Eigen forum en ik ws benieuwd naar wat zo'n set je echt moest gaan kosten.....grtz, modje
                  Voor dit budget heb je nog geen fatsoenlijke sub laat staan een ganse set voor een feest tot 500 personen .
                  Blijven dromen
                  sis
                  Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...