Tapco Thump

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rra
    • Mar 2009
    • 3

Tapco Thump

Hoi,

Heeft iemand ervaring met Tapco Thump speakers ??? Of kent iemand dit merk ? Wat ik gevonden heb is dat ze zouden gemaakt worden bij Mackie .
    Ze liggen anders goed in prijs . Iemand een idee

Alvast bedankt.
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

Originally posted by rra
    Wat ik gevonden heb is dat ze zouden gemaakt worden bij Mackie . Ze liggen anders goed in prijs . Iemand een idee
    Tapco is een onderdeel van Loud Technologies Inc. Daar hoort Mackie bij maar ook EAW en Martin Audio.
    Last edited by RayM; 16-03-09, 15:21.
    Heerlijk die stilte

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

heb zelf een mixer van tapco. Maar naar mijn weten horen ze bij een low budget consept van Loud technologies inc. toch?
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

een vriend van mij heeft een tapco mixertje (tapco 100) en die doet het al een paar jaar prima(slaapkamergebruik met skytech speakers) ze worden door mackie ontworpen maar het zijn idd wel een beetje budget dingen, verder wel aardige functies

daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

Originally posted by djspeakertje
          een vriend van mij heeft een tapco mixertje (tapco 100) en die doet het al een paar jaar prima(slaapkamergebruik met skytech speakers) ze worden door mackie ontworpen maar het zijn idd wel een beetje budget dingen, verder wel aardige functies

daan
          ik moet zeggen, ik heb een tapco 260fx, maar daar heb ik nog nooit klachten over gehad. Werkt nog steeds prima.
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• RemcoPeters
            • Sep 2009
            • 28

Zijn er ondertussen al meer ervaringen met de Mackie Thump TH15A? Nieuwprijs ligt onder de €300,- en hoe is de klank? Ik ga hem waarschijnlijk morgen even beluisteren.

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Originally posted by dj-wojcik
              ik moet zeggen, ik heb een tapco 260fx, maar daar heb ik nog nooit klachten over gehad. Werkt nog steeds prima.

Mijn ervaringen zijn ook prima, geen faders die na 2* schuiven al kraken ofzo...

Er wordt ook heel wat afgesleept met dat ding, maar hij houd zich prima, enkel een beetje raar lawaai als ik mijn laptop direct aansluit? Dit zal ongetwijfeld aan de soundcard van de laptop liggen, ookal merk ik er met mijn koptelefoon niks van. Zou dat iets met mic pre-amps kunnen zijn? Ik ben zelf nog bezig voor een goede mengtafel, wat ik nu heb is niks... ( YouTube - Kanaal van spiekerfreak Check het nieuwste filmpje)

Daan
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• dj-wojcik
                • Jul 2008
                • 911

Originally posted by djspeakertje
                Mijn ervaringen zijn ook prima, geen faders die na 2* schuiven al kraken ofzo...

Er wordt ook heel wat afgesleept met dat ding, maar hij houd zich prima, enkel een beetje raar lawaai als ik mijn laptop direct aansluit? Dit zal ongetwijfeld aan de soundcard van de laptop liggen, ookal merk ik er met mijn koptelefoon niks van. Zou dat iets met mic pre-amps kunnen zijn? Ik ben zelf nog bezig voor een goede mengtafel, wat ik nu heb is niks... ( YouTube - Kanaal van spiekerfreak Check het nieuwste filmpje)

Daan
                Bedoel je met schuifopen de pluggen er in?

Je zou eens iets moeten zoeken op youtube van tapco crashtest ofzoiets.
                Als ik thuis ben zal ik de link posten

Comment

• Beckers Entertainment
                  • Dec 2008
                  • 650

YouTube - tapco test drive

Deze dus.

Maar, volgens mij gaat het niet over het merk Tapco in zijn algemeenheid, maar meer om ervaringen met de Thumb speaker serie.
                  Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• Roelande
                    • Jan 2009
                    • 140

volgens mijn dealer zijn die thumps niet krachtig genoeg om als main te gebruiken. Hij gebruikt ze als monitor en is er tevreden over...

Op hoge volumes klinken ze wat schel volgens hem maar dat is bij de meeste mackies...

Comment

Working...