jb systems vibe serie zijn die wat.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djtom
    • Jan 2009
    • 142

    #1

    jb systems vibe serie zijn die wat.

    de jb systems vibe serie zijn die wat kwa vermogen en kwaliteit.

    gr.tom
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

    #2
    AUB

    meetmusic.com

    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

    Comment

    • djtom
      • Jan 2009
      • 142

      #3
      oke dank je wel zat te twijfelen tuusen de vibe 12 en de dap k-115.
      wat zouw beter zijn wil er 4 gebruiken fulrange denk de k-115.

      gr.tom

      Comment

      • Outline
        • Feb 2006
        • 1434

        #4
        En weer een Topic van DJTom...

        Mod?!? (ben al vast op tijd voor het weer uit de hand loopt)

        En nee, ik heb niks tegen hem. Maar als hij zelf nou 'ns de moeite zou nemen om zelf 'ns een winkel oid binnen te lopen en zelf 'ns gaat luisteren ipv hier maar vragen te blijven afvuren. Wij kunnen niet bepalen wat hij wel of niet vindt klinken. Dat zal hij toch met z'n eigen oortjes moeten gaan beslissen.

        En ik denk dat we ondertussen in andere topic's ook al lang aangegeven hebben wat wel en niet slim is. Daar komt bij dat er al meerdere Vibe-topic's zijn (oa http://www.licht-geluid.nl/forum/dri...ibe-serie.html ), waar deze vraag in thuis hoort.

        Dus...
        Last edited by Outline; 22-02-09, 18:02.

        Comment

        • djtom
          • Jan 2009
          • 142

          #5
          ik vraag wat en ja en.
          er liggen bij mij geen winkels in de beurt.
          dus einde verhaal.
          gr.tom

          Comment

          • 4uss
            • Aug 2005
            • 578

            #6
            Originally posted by djtom
            ik vraag wat en ja en.
            er liggen bij mij geen winkels in de beurt.
            dus einde verhaal.
            gr.tom
            Tom,

            Probeer je een beetje in te leven in de mensen die ouder zijn dan jij (99.9% van de mensen hier) en de mensen die hier semiprofessioneel of professioneel bezig zijn (ook een groot deel)...

            Gedaan?

            Ok, probeer dan nu ook vragen te stellen die een beetje richting dat niveau gaan, ook al ben je zelf pas beginnend. Probeer vragen te stellen die een compleet beeld schetsen van de situatie (welke set heb je, wat zoek je, wat heb je aan ervaring hier mee) en probeer ook voorwerk te doen. Het is niet de bedoeling dat wij aan de hand van wat dingen die je ergens in een webshop gezien hebt een keuze voor je maken, dat zul je heus zelf moeten doen.

            Comment

            • djtom
              • Jan 2009
              • 142

              #7
              oke zal ik doen ga zelf eerst wat zoeken en laat dan wel horen.
              wat ik allemaal heb gevonden.

              Comment

              • DJNightfoxx
                • Oct 2009
                • 1

                #8
                Ik heb thuis de JB Systems Vibe 30 en bevallen heel erg goed.

                Gr.

                Nightfoxx

                Comment

                • thomaszzz
                  • Aug 2009
                  • 32

                  #9
                  ik wou zelf ook zo'n luidsprekertjes kopen (VIBE 12 en VIBE 18S). na wat langer zoeken vond ik (voor ongeveer dezelfde prijs) betere luidsprekers. zou eerder voor behringer gaan.
                  Behringer Eurolive Pro Set: 2 x B1520 Pro + 2 x B1800X Pro + 2 x Tussenpaal - licht-geluid.nl / shop
                  zijn redelijk goeie, en kosten niet zoveel meer dan die andere (VIBE 12 en VIBE 18S)

                  Comment

                  • djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

                    #10
                    Heb je al versterkers dan?

                    En bekijk dit eens: http://www.licht-geluid.nl/forum/dri...dsprekers.html

                    Dat is notabene je eigen draadje!


                    Daan
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                    Comment

                    • renevanh
                      • Oct 2004
                      • 2371

                      #11
                      Ik zou zeker voor K115's gaan.
                      Heb er zelf ook twee, en die dingen blijven me verrassen.
                      Een van de weinige top producten van DAP wat mij betreft (naja... top... in ieder geval in die prijsklasse met een stevig EQ'tje erachter... :P)
                      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                      Comment

                      Working...