Meelopen en ervaringen op doen 13 t/m 22 februari

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

Dan kom ik graag luisteren als het mogelijk is. Ben heel benieuwd hoe het klinkt.
    Heerlijk die stilte

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by RayM
      Dan kom ik graag luisteren als het mogelijk is. Ben heel benieuwd hoe het klinkt.
      Je bent van harte welkom, is wel zo leuk als je je even meld bij me, ik zit achter de mengtafel. (de toegang is overigens gratisssszzz)
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• RayM
        • Jan 2006
        • 742

Als ik kom meld ik me zeker, maar dan kom ik waarschijnlijk wel vroeger. Tijdens de opbouw, dan kan ik eventueel nog wat vragen stellen.
        Heerlijk die stilte

Comment

• DJ-Jan
          • Jun 2008
          • 327

Ik ben inmiddels weer terug van mijn vakantie,
          Ik heb nog 2 weken vakantie en zou dus graag nog met een licht (en geluids) bedrijf meelopen, gisteren de kans gekregen om bij de Ekko kennis te maken met een Pearl maar zou graag nog meer doen deze vakantie om kennis op te doen, ik wil niet betaald worden, ik wil gewoon graag ervaring opdoen. enig opstakel is dat ik op beide maandagen moet vakkenvullen, maar voor de rest ben ik vrij (al kan ik misschien volgende week ook bij Chain terecht)

Dus, wie heeft een leuke klus en wil een 15-jarige jongen meenemen om hem ervaring op te doen?
          Event-Light

Comment

• DJ-Jan
            • Jun 2008
            • 327

Even een klein kickje, zou namelijk toch erg graag meegaan op een klus om te zien hoe andere het doen en daarvan te leren, iemand die mij een dagje wil meenemen? Mail staat in mijn profiel.

Bedankt,
            Event-Light

Comment

Working...