Meelopen en ervaringen op doen 13 t/m 22 februari

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Jan
    • Jun 2008
    • 326

Meelopen en ervaringen op doen 13 t/m 22 februari

Beste,

De vakantie komt er weer aan en in plaats van weer een hele vakantie thuis zitten zou ik nu graag eens met een bedrijfje meewillen (onbetaald), Het liefst zou ik eens een kijkje willen nemen in een licht bedrijf (ik zou graag hier later mijn beroep van maken maar eerst probeer ik zoveel mogelijk ervaring op te doen).
    Als het uitkomt mail me dan even (staat in profiel),
    Mijn leeftijd is 15 jaar en ik woon in Bilthoven (provincie Utrecht) het liefst binnen de provincie maar buiten is ook mogelijk (beschik over vervoer van mijn ouders en we hebben natuurlijk de trein)
    en moderate, ik hoop dat dit mag. Ik zou erg graag ervaring opdoen...

hartelijke dank,

Jan v/d Linden
    Last edited by DJ-Jan; 03-07-09, 19:00.
    Event-Light
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Ha Jan,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat het forum een soort advertentiesite is.
    Wel vind ik je enthousiasme en je belangstelling leuk om te lezen!

Bij wijze van uitzondering nodigen we bedrijven dan ook van harte uit om jou een kijkje in de entertainmentindustrie te gunnen.

Het profiel waaronder je berichten plaatst op het J&H forum is compleet ingevuld, dat maakt het voor mensen ook mogelijk om direct naar je te reageren.

Succes!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Tipje: bel eens wat bedrijven in je regio af.
      Het gaat o.a. om het weekend van carnaval, dan is er altijd wel iets waar je een dagje mee kan lopen.
      Helaas heb ik (nog) niks, anders had je zo mogen komen.
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• DJ-Jan
        • Jun 2008
        • 326

Laten we dan hopen dat je nog wat krijgt ,
        En bedankt voor de tip, ik zal zeker even rondbellen!
        Event-Light

Comment

• DJ-Jan
          • Jun 2008
          • 326

Inmiddels een tv lichtbedrijf waar ik in de vakantie en het weekend langskan. Maar wie volgt nog meer
          En zelfs als er geen feestje is, alleen al de apparatuur zien vind ik super!
          Event-Light

Comment

• DJ-Jan
            • Jun 2008
            • 326

Inmiddels is het weer vakantie en natuurlijk ben ik weer opzoek, mag weer terug komen bij het zelfde licht bedrijf (Chain) en heb er ontzettend zin in!

Maar...

De zomervakantie is erg lang, dus zijn er nog licht (en geluid) bedrijven die iemand wil laten meelopen om ervaring op te laten doen bij die persoon?

Inmiddels is er een hoop veranderd, nieuwe lampen en dus nu ook opzoek naar een nieuwe controller. Het word of een pearl of een LSC Maxim LP72
            Dus misschien dat er hier een bedrijf is wat het leuk vind om mij de tafel een beetje te laten zien (of mee te nemen naar een feest waarbij ik over z'n rug kan meekijken )

Maar met een drive-in-show met 8 parren ben ik ook erg blij, ik vind het gewoon erg leuk om ervaringen op te bouwen en te kijken hoe andere bedrijven het doen, nogmaals mijn voorkeur ligt bij licht maar ook geluid is altijd mooi meegenomen (wat ervaring daarmee is ook zeker handig)

Ik hoop dat er iemand is die me wil laten meekijken..

Edit: De titel klopt helaas niet meer....
            Event-Light

Comment

• DJ-Jan
              • Jun 2008
              • 326

Iemand die mij wil laten meelopen?

Zou het heel erg leuk vinden.
              Event-Light

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Als je het leuk vindt mag je op zondag 19 juli wel een keer met mij meelopen.
                Evenementje is in Breukelen van 14.00 tot 16.00 uur en wij beginnen daar om 12.00 uur te bouwen.
                Is alleen geen drive-inn show maar twee live optredens waarvan één de achterhoekse band Kenneh is.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• dj-wojcik
                  • Jul 2008
                  • 911

tja, zo kan iedereen het...

dus...

als iemand een handje hulp nodig heeft in Z-limburg. Jullie weten me te vinden
                  [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                  [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• DJ-Jan
                    • Jun 2008
                    • 326

Originally posted by MusicXtra
                    Evenementje is in Breukelen van 14.00 tot 16.00 uur en wij beginnen daar om 12.00 uur te bouwen.
                    Is alleen geen drive-inn show maar twee live optredens waarvan één de achterhoekse band Kenneh is.
                    Ik stuur je even een mailtje maar ik ben bang dat ik vanaf de 17 op vakantie moet..(helaas)

EDIT: Ik ben helaas op vakantie van 17 Juli tot 14 augustus, een evenement lijkt mij alleen maar leuker (zeker als het met bandjes is!). Hartstikke bedant voor je aanbod maar ik kan dus helaas niet.......( diepe zucht)
                    Last edited by DJ-Jan; 08-07-09, 11:51.
                    Event-Light

Comment

• Mattheusvz
                      • Jun 2007
                      • 107

Je mag bij ons gerust meelopen! Iedereen is altijd welkom bij ons!

Comment

• DJ Antoon
                        • May 2005
                        • 1681

Originally posted by DJ-Jan
                        Ik ben helaas op vakantie van 17 Juli tot 14 augustus( diepe zucht)
                        Ik kan me niet herinneren dat ik ooit 4 weken op vakantie ben geweest, en zeker niet dat het moest.

Comment

• RayM
                          • Jan 2006
                          • 742

Originally posted by MusicXtra
                          Sta je daar met je zelfbouw line array?
                          Heerlijk die stilte

Comment

• DJ-Jan
                            • Jun 2008
                            • 326

Originally posted by DJ Antoon
                            Ik kan me niet herinneren dat ik ooit 4 weken op vakantie ben geweest, en zeker niet dat het moest.
                            Gescheiden ouders......
                            Event-Light

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Originally posted by RayM
                              Sta je daar met je zelfbouw line array?
                              Uiteraard, sta wel stijf van de jet-lag want kom die ochtend terug uit Bonaire maar dat mag de pret niet drukken
                              Is overigens niet handig om te vragen of je mee mag lopen terwijl je een week later vier weken op vakantie gaat.....
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...