Active boxen set voor kleinere feestjes
Collapse
X
-
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas. -
Ik denk net als SIS dat de Lucas set best wel goed in jou toepassing past en met een gemiddelde verkoopprijs van € 3300,00 ligt het onder jou budget van € 4000,00 waar je liever onder blijft.
Ik kom even kijken naar het geluid???
Ik dacht dat wij luisterden en op basis van klank een mening geven en niet op beeld.Last edited by vasco; 20-02-09, 13:28.
Comment
-
ik had het meer over het uiterlijk en de specsIk denk net als SIS dat de Lucas set best wel goed in jou toepassing past en met een gemiddelde verkoopprijs van € 3300,00 ligt het onder jou budget van € 4000,00 waar je liever onder blijft.
Ik kom even kijken naar het geluid???
Ik dacht dat wij luisterden en op basis van klank een mening geven en niet op beeld.
tuurlijk moet je luisteren naar de speakers die je wilt kopen, koop wat je vindt dat goed klinkt en niet wat je vindt dat er goed uitziet(en dan heb ik het ook over de specs, want die kunnen nog zo mooi lijken, je weet maar nooit
)
daan
p.s: ik hoop dat dit niet te onbeleefd of te ongeduldig is 4AC
(ik doe er m'n best op, als het niet goed is, zou je dat dan ff willen zeggen, leuk onderwerp voor de lounge, want het is nogal off-topic
)
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
ik denk dat 2x hpr 122i en 1x hpri 181i moet kunnen met jouw budget, het is allemaal actief en die baskast red het voorlopig nog wel alleen, later kan je misschien nog een xtra basje kopen
ik zou zeker even luisteren!!! (zelf ook eens gedaan!!!)
daan
p.s: ik zag bij Decilux audio bv. | Verhuur, verkoop en import van professionele geluidsinstallaties (lokale p.a. verhuur/verkoop) dat je voor 2x hpr 152i maar 1980 euro betaald, dat is best veel geld, maar met jouw budget ben je voor 2x 152i en 1x181i ong. 3400/3500 euro kwijt, met de 122i's is dat nat. nog minder (oftewel, ruim binnen budget en goede tegenstander voor HK LUCAS MAX
)
-
Ben zelf meerdere malen bij decilux geweest, onder andere voor de HPR-reeks. Mijn ervaringen: 12" toppen gaan als je ze goed open goed flink schel klinken op het hoog. Het mid doet het overigens zéér lekker op die jongens, zeer luid. Al is dit ook slecht te beoordelen in een kleine showroom.
De 18" bass is weinig bijzonders, onderscheid zich wat mij betreft weinig van andere 18" br bassen.
Decilux zal deze jongens zo goedkoop verkopen omdat zij stoppen met de bezigheid van qsc-importeur (of zijn ze nou gewoon verkoper?) zijn. Althans, dat zijn de geruchten. Het kleine winkeltje kan nou eenmaal niet op tegen de webshops die vele malen goedkoper zijn...uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Ben zelf meerdere malen bij decilux geweest, onder andere voor de HPR-reeks. Mijn ervaringen: 12" toppen gaan als je ze goed open goed flink schel klinken op het hoog. Het mid doet het overigens zéér lekker op die jongens, zeer luid. Al is dit ook slecht te beoordelen in een kleine showroom.
De 18" bass is weinig bijzonders, onderscheid zich wat mij betreft weinig van andere 18" br bassen.
Decilux zal deze jongens zo goedkoop verkopen omdat zij stoppen met de bezigheid van qsc-importeur (of zijn ze nou gewoon verkoper?) zijn. Althans, dat zijn de geruchten. Het kleine winkeltje kan nou eenmaal niet op tegen de webshops die vele malen goedkoper zijn...
ik weet het niet precies hoe het zit met decilux en qsc, ben er maandag van de krokusvakantie(15-02-09) nog geweest en toen waren ze de hele showroom aan het verbouwen (vaste prik voor nieuwe stagelopers
) ze waren druk bezig met qsc dus ik weet het niet, staat het er omdat ze er vanaf moeten
, ik zal eens kijken of ik dat te weten kan komen( paar kenissen werken daar, altijd handig
)
het is idd een kleine showroom(ben die maandag ook even met die kennis in de grote hal geweest, dat is wel ff wat anders
)
daan
p.s: is dit beter 4AC
(beleefder en minder ongeduldig
)
-
Wat is eigenlijk het probleem, de versterkers en processor zitten in de subkast van de HK-MAX ?
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
-
ik heb juist de mackie srm 450 oude reeks gehoord en klonken vrij goed alleen de bas miste wat maar dat is normaal zonder bas, de hk audio max klonken eigenlijk ook lekker maar jammer van die top's niet active zijn, maar de QSC hpr 122i moet ik nog horen maar die kwamen tegen volgende week binnen
grtoet GinoComment
-
1000 man met een HK MAX setje????
, ik denk dat je op z'n minst 1 nulletje teveel hebt getypt.....
maargoed, wat dacht je zoal bij te huren? en wat doe je dan met je
basje(s)??
en wat bedoel je precies met je "eigen vetrouwde installatie", dat zijn dan alleen je topjes(die je dan als monitoren gebruikt!)
kortom, ik snap er nog niet erg veel van
, zou je dat miss. ff kunnen verhelderen???
daanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
-
ik bedoelde als ik moet spelen voor een kroeg of een verjaardags feestje max 200personen dan neem ik alles zelf mee maar soms moet ik op grote fuiven spelen en dan wordt de PA gehuurd bijvoorbeeld rcf 7001's front speakers maar het mengpaneel en platendraaiers neem ik zelf mee en daarvoor heb ik dan ook mijn eigen monitor dus bijvoorbeeld mackie srm 450
groet gino VComment
-
ik bedoelde als ik moet spelen voor een kroeg of een verjaardags feestje max 200personen dan neem ik alles zelf mee maar soms moet ik op grote fuiven spelen en dan wordt de PA gehuurd bijvoorbeeld rcf 7001's front speakers maar het mengpaneel en platendraaiers neem ik zelf mee en daarvoor heb ik dan ook mijn eigen monitor dus bijvoorbeeld mackie srm 450
groet gino V
oohh... nou snap ik het!

Comment