Active boxen set voor kleinere feestjes
Collapse
X
-
Het was een "bescheiden" feestje. Denk dat er in totaal 75 personen waren. Er stonden 2 tenten, tegenover elkaar. In de andere tent stonden nog 2 sx300 topjes. ( 12"/1" @ 300 watt xD) 50 meter verderop was nog een locatie binnen, daar stond nog een speaker. De muziek ging zo hard, dat we om 10 uur een belletje kregen van de andere kant van het dorp of het wat zachter kon..
Meer foto's zien? Heb er nog wel een paar voor de nieuwsgierige..
Groeten Jasper
Owjah, dit setje is alleen maar om te laten zien aan sis dat ik vaker met EV werk. Weet overigens niet of dit echt ver boven je budget valt. ( is wel passief)Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?Comment
-
Al met al komt in mijn verhaal niet voor dat ik zeg dat die van mij beter is.
Ik draai buiten makkelijk voor 200+ met mijn set. maar dan houd het wel op. Die basjes zijn leuk en dat zou mij ook wel wat lijken
ik kan wel een instap serie hebben maar voel de druk op 10 meter afstand nog. en dat is buiten zowel binnen meer dan genoeg. zonder te over belasten. maar ik zou wel een stukje meer willen hebben. dus denk dat deze er bij kunnen. met een leuke amp er bij op
e-s-t-drive-in-show-zwolle
Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :DComment
-
Ik weet dat we een beetje Off-Topic gaan,Het was een "bescheiden" feestje. Denk dat er in totaal 75 personen waren. Er stonden 2 tenten, tegenover elkaar. In de andere tent stonden nog 2 sx300 topjes. ( 12"/1" @ 300 watt xD) 50 meter verderop was nog een locatie binnen, daar stond nog een speaker. De muziek ging zo hard, dat we om 10 uur een belletje kregen van de andere kant van het dorp of het wat zachter kon..
Meer foto's zien? Heb er nog wel een paar voor de nieuwsgierige..
Groeten Jasper
Owjah, dit setje is alleen maar om te laten zien aan sis dat ik vaker met EV werk. Weet overigens niet of dit echt ver boven je budget valt. ( is wel passief)
dus ik zal een 'oud' topic opsnorren over KW subs, zodat we daarin hier verder over kunnen 'praten'.
Ik ben namelijk ZEER geinteresseerd..Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Mijn fout! Even niet helemaal helder geweest met lezen...Al met al komt in mijn verhaal niet voor dat ik zeg dat die van mij beter is.
Ik draai buiten makkelijk voor 200+ met mijn set. maar dan houd het wel op. Die basjes zijn leuk en dat zou mij ook wel wat lijken
ik kan wel een instap serie hebben maar voel de druk op 10 meter afstand nog. en dat is buiten zowel binnen meer dan genoeg. zonder te over belasten. maar ik zou wel een stukje meer willen hebben. dus denk dat deze er bij kunnen. met een leuke amp er bij op
Comment
-
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Ik denk zomaar dat je toch een sloot tekort zal komen...
Je geet een stuk verder komen met een 712a-top en een 905a-sub. En dan gaat het krap worden, als het al niet te weinig is...
Persoonlijk denk ik dat je beter voor een TT-setje kunt gaan, met een TT22a of 25a topje en een TT18a subje per kant.Last edited by Outline; 15-02-09, 20:24.Comment
-
Is het eventueel mogelijk om je spelling en schrijfwijze eens goed na te kijken ?hmm een dikke 8 meter uit elkaar. in de buiten lucht
de bass golven komen maxx 4 meter van de tent af in het midden gedeelte
dubbel 18" geladen zo te zien. leuke bassjes
speeld dit goed als er 100 man buiten staat te gillen???
even uit nieuwschierigheid. speel zelf al jaren buiten
Want het is toch wel echt genant ( Dat is Frans voor schamelijk )
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Gerelateerd vraagje: Het is me nog altijd niet duidelijk hoeveel geluidsdruk (in dB) nu voldoende is voor hoeveel mensen publiek. Dat je niet zomaar met vermogen kan rekenen is me allang duidelijk, maar kan iemand me duidelijkheid geven over hoe het aantal dB's zich verhoudt tot het aantal mensen dat ik ermee kan doen?
Mijn Wharfedales halen bijvoorbeeld 129dB op 1 meter, maar ik weet niet voor hoeveel mensen ik daarmee kan draaien, ik gok net 100 man.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
maar als ik op het db moet afgaan dan doen de qsc 12" top en sub 15" actief het beter dan de rcf speakers en ze zijn goed koper maar ik heb eens uitgerekend de zaaltjes waar ik meestal speel zijn maar 8m op 15m en daar de discobar en toog nog in denk ik dat er maar max 100 personen binnen geraken en daar deze sets wel goed voor gaat
grtz Gino V
ps want mijn limiet is maar 4000 euro en liefst blijf ik er onderComment
-
maar als ik op het db moet afgaan dan doen de qsc 12" top en sub 15" actief het beter dan de rcf speakers en ze zijn goed koper maar ik heb eens uitgerekend de zaaltjes waar ik meestal speel zijn maar 8m op 15m en daar de discobar en toog nog in denk ik dat er maar max 100 personen binnen geraken en daar deze sets wel goed voor gaat
grtz Gino V
ps want mijn limiet is maar 4000 euro en liefst blijf ik er onder
ik heb die subjes van QSC wel eens gehoort (de hele hpri set trouwens
, persoonlijk vindt ik de 18" wat beter klinken, maar het gaat niet om wat WIJ mooi vinden maar om wat JIJ goed vindt klinken, laat je dus niks wijsmaken door mensen die zeggen dat ze EV(of een ander merk
) niks vinden en dat je het niet moet kopen, KOOP WAT JIJ VINDT DAT GOED KLINKT!!! HET IS JOUW GELD!!!!
daanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Bedoel je deze ?
HK Audio - Portable Sound
Een collega van mij werkt met MAX. klinkt prima en gaat goed hard .
Dit zou een prima keuze zijn .
Hier kan je nog een review lezen
meetmusic.com
sisLast edited by sis; 20-02-09, 08:00.Fulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment

Comment