Dap Eq-2215 Of Dap Eq-2231

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kenzohendriks
    • Jan 2009
    • 126

Dap Eq-2215 Of Dap Eq-2231

Hallo,

Ik wil graag een equalizer aanschaffen, maar weet niet welke ik moet aanschaffen.

De DAP EQ-2215 OF DAP EQ-2231

Ik heb ook hier op het forum gezocht, maar ik kan niets vinden.

Weet iemand het verschil tussen die 2, en welke ik moet aanschaffen.
    Is de duurdere de meerprijs waard, of is de goedkopere ook even goed?

Vriendelijk bedankt!
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Zonder ook maar te zoeken kan ik aan het typenummer zien dat de EQ-2215 een 15 bands EQ is en de EQ-2231 een 31bands EQ.
    Hangt er dus vanaf wat je er mee wilt gaan doen. 31 bands heeft voordelen, maar aan de andere kant kun je beter een ander beroep kiezen als je 20 frequenties moet wegtrekken of boosten...
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• kenzohendriks
      • Jan 2009
      • 126

Originally posted by renevanh
      maar aan de andere kant kun je beter een ander beroep kiezen als je 20 frequenties moet wegtrekken of boosten...

wat bedoel je daar precies mee?

En dat met 31 bands of 15 bands weet ik, alleen weet ik niet of dat het enige verschil is en of dat dat echt doorslaggevend is.

Comment

• Outline
        • Feb 2006
        • 1434

Modje!!!!!

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Originally posted by renevanh
          31 bands heeft voordelen, maar aan de andere kant kun je beter een ander beroep kiezen als je 20 frequenties moet wegtrekken of boosten...
          Heel offtopic maar wanneer ga jij een ander beroep kiezen dan?
          Het kan best voorkomen dat ik een bandje moet wegtrekken die ik niet op een 15 maar wel op een 31 bands heb zitten en met 15 trek ik dan gelijk meer weg dan ik eigenlijk wil. Ik begrijp wat je bedoelt met 20 banden wegtrekken maar dat als reden geven.

De topicstarter moet denk ik even hier op het forum gaan zoeken over de verschillen is al vaak genoeg behandelt hier. Verder waarom je welke moet aanschaffen hangt geheel van je toepassing af en die noem je nu net niet. Daarnaast is het forum eens lekker rustig doorlezen voor deze ts-er in het geheel geen slecht idee. De meeste van zijn vragen die hier komen zijn vaker behandelt.
          Last edited by vasco; 13-01-09, 13:06.

Comment

Working...