Tafel Voor drive in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • j00p
    • Jan 2009
    • 5

Tafel Voor drive in show

Ik wil voor mijn drive in show een tafel gebruiken maar wat voor tafel kan ik het best gebruiken.

En ik wil zo'n zwart doek kan ik dat online kopen of moet ik dan naar een stof zaak gaan.
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

Het mooiste is een compleet meubel maken. Dit kost echter aardig wat tijd en geld. Goedkoper is om je apparatuur op keyboard stands te zetten. Heb je niet alles netjes in kisten dan kun je er voor kiezen om een grote plank en 2 bokken mee te sjouwen.

"Afrokken" doe je inderdaad met een zwarte doek of een waar je logo op geprint staat. Let hierbij vooral op of deze brandvertragend is.
    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• j00p
      • Jan 2009
      • 5

tafel drive in show

bedank voor je reactie ik heb wel een idee gekregen we hebben een opklapbare ladder die in allerlei vormen kan klappen en ook in een soort tafel en dan doe ik er een plank overheen doek er over klaar. maar over dat doek bedankt voor de tip

Comment

• Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

Ik heb ook aan bokken en een plaat gedacht, maar het nadeel is dat die meestal toch te laag zijn voor een beetje fatsoenlijk werkoppervlak. Omdat je achter je set staat, wil je al gauw een werkhoogte van >90cm hebben.

Keyboardstands zijn een handige optie voor een klein DJ-setje. Deksel van de flightcase erop, afrokdoekje eroverheen en daarbovenop weer de flightcase met de DJ-apparatuur, ziet er simpel maar toch professioneel uit. Wel rekening houden met draaggewicht van keyboard-standaarden en niet te hoog stellen, want het kan wel eens gaan kantelen.

Er kwam hier eens een paar foto's voorbij van een enkele bouwmarkt-stellingkast (in 2 delen) die als DJ-bar ingezet werd. Werkt in principe ook, ik weet alleen niet hoe veilig dat is i.v.m. brand en zo, maar als er een doekje overheen ligt kan ik me voorstellen dat het een prima oplossing is. Je wil wel iets hebben wat afgebroken / ingeklapt kan worden tot iets plats. Misschien eens bij de IKEA kijken

Als je wat verder bent, pak je een paar (lege) flightcases, die zet je naast elkaar neer en daar zet je gewoon je apparatuur bovenop. Ziet er net zo professioneel uit.
        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• keenoncoolstuff
          • May 2003
          • 695

Originally posted by Stoney3K
          Misschien eens bij de IKEA kijken
          Is misschien wel een optie. Als je maar oplet dat je hem niet met zo'n inbussleuteltje in elkaar hoeft te schroeven. Anders moet je volgende passage in je contract opnemen:

"De locatie dient ons tenminste 4 uur voor aanvang, en 4 uur na einde van het evenement ter beschikking te staan. Dit in verband met de op- en afbouw van ons meubel."

Groeten en succes met je zoektocht!
          Rob.
          All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
          If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Dimi
            • Oct 2002
            • 91

daarom heb ik ook schroefpoten van de ikea. Kosten echt bijna niks, ideaal! Een basisplaat (wel een ijzeren frame onder gelast tegen doorzakken) met de bevestigingsplaten van de poten erop. Schroef je ze er zo op en weer af. Poten zijn in de gewenste hoogte af te zagen (of als de de 'luxe' uitvoering van 4,95 pakt zelfs in hoogte verstelbaar).

Comment

• EST drive in show zwolle
              • Nov 2008
              • 78

leuk dit topic.

ben net met een ander meubel bezig. en kan je zeggen dat het best wel veel werk met zich mee brengt

Het nieuwe jaar begint weer dus ook weer een ander opstelling

Veel succes.
              e-s-t-drive-in-show-zwolle
              Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

Comment

Working...