Hallo professionals,
Ik ben sinds maandag trotse eigenaar van de DAC3 controller inclusief PCDJ RED VRM. Het systeem werkt goed en ben er erg blij mee.
Echter ben ik nog niet achter een paar functies gekomen van de DAC3 + PCDJ RED:
- Zo kan ik niet tijdens het zoeken naar een cue punt "snel vooruit" spoelen met de "jog wheel"
- Zo kan ik niet snel door de muziek bibliotheek heen met de "jog wheel"
- Ik vraag me af hoe je het begin en eind kan aanpassen van je opgenomen reloop.
Verder ben ik benieuwd of er mensen zijn die enige tijd werken met dit systeem en tip & trucks hebben voor mij.
alvast bedankt.
Groet,
Jack
Ik ben sinds maandag trotse eigenaar van de DAC3 controller inclusief PCDJ RED VRM. Het systeem werkt goed en ben er erg blij mee.
Echter ben ik nog niet achter een paar functies gekomen van de DAC3 + PCDJ RED:
- Zo kan ik niet tijdens het zoeken naar een cue punt "snel vooruit" spoelen met de "jog wheel"
- Zo kan ik niet snel door de muziek bibliotheek heen met de "jog wheel"
- Ik vraag me af hoe je het begin en eind kan aanpassen van je opgenomen reloop.
Verder ben ik benieuwd of er mensen zijn die enige tijd werken met dit systeem en tip & trucks hebben voor mij.
alvast bedankt.
Groet,
Jack

" en uw pitch percentage ingesteld staat op maximum 8 % en je een match krijgt van vb 10 % wordt de pitch instelling veranderd naar maximum 12 % als je dan terug naar de vorige instelling wilt moet je dit doen via de configuratie van de vrm software.
Comment