Software vraagje, Xenox Music Manager

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LIzARd
    • Jun 2007
    • 5

Software vraagje, Xenox Music Manager

Ik draai in de kroeg zelf met het systeem van Xenos Music Manager, dit is een computergestuurd dj systeem dat werkt met een touchsscreen scherm.

Nu ben ik in het bezit gekomen van zo'n Elo 15inch Touchsscreen scherm (max resolutie 800x600 onder windows en linux) en nu ben ik op zoek naar een programma als xenox music manager, juist omdat dit programma is geprogrammeerd met het werken met dit soort schermen op deze resolutie.

Ik heb meerdere dj programma's geprobeerd maar die werken niet goed in die lage resolutie.
    Is er iemand die een programma weet die met die lage resolutie overweg kan, 2 aparte kanalen kan uitsturen (dus 2 geluids outputs kan toewijzen) de functies heeft van een simpele twindisc (uitlerijk van de controller) en waar ik onder een playlist kan maken en realtime kan zoeken op mijn HD en toevoegen. Xenox werkt met hun eigen formaat, voor mij zou het om mp3's gaan.

Voorbeeld van Xenox music manager:

Last edited by LIzARd; 19-11-08, 12:27.
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

De oude pcdj software, red/blue...

Met dan een voorkeur voor red, gewoon erg degelijke software, ondanks dat het al wat jaartjes oud is en standaard 800x600
    Vitality Show

Comment

• LIzARd
      • Jun 2007
      • 5

Dank je wel, het is nog gratis te downloaden ook, ziet er goed uit, even kijken of het ook goed werkt met touchsscreen, slepen enz.

Sander

Comment

Working...