Erhm ik heb een probleempje...
Ik heb 2 versterkers die nogal snel warm draaien, ze staan al te koelen als ik ze een kwart open zet ( en toen stonden ze nog buiten ).
Het is me al een keer overkomen dat ze er even mee stopten omdat ze gewoon te warm draaiden en dat is het laatste wat je kan gebruiken op een feestje.
Nou is mijn vraag... Is het een idee om tijdens het gebruik gewoon de (bovenste) kappen van de versterkers te halen voor wat extra koeling? of zou dat kwaad kunnen?
Dank jullie wel alvast!
Ik heb 2 versterkers die nogal snel warm draaien, ze staan al te koelen als ik ze een kwart open zet ( en toen stonden ze nog buiten ).
Het is me al een keer overkomen dat ze er even mee stopten omdat ze gewoon te warm draaiden en dat is het laatste wat je kan gebruiken op een feestje.
Nou is mijn vraag... Is het een idee om tijdens het gebruik gewoon de (bovenste) kappen van de versterkers te halen voor wat extra koeling? of zou dat kwaad kunnen?

Dank jullie wel alvast!





toen namen we altijd een grote ventilator mee om de boel te koelen haha

Comment