Pioneer CDJ800 problemen met Vinyl modus

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yuri
    • Nov 2008
    • 3

    #1

    Pioneer CDJ800 problemen met Vinyl modus

    Beste forumleden,

    Wellicht heeft iemand anders dit probleem ook al gehad.
    Ik heb onlangs 2e hands 2x een Pioneer CDJ800(mk1) aangeschaft. Deze werkten prima. Na ong. 2 maanden heb ik nu een probleem met de Vinyl modus van één CDJ800. De speler werkt prima, op de CDJ modus. Maar op de vinyl modus doet ie niks meer. Hij speelt niet meer af. Ik kan nog wel scratchen en als ik aan het jog wheel draai hoor ik wel gewoon geluid. Maar zodra ik het jogwheel loslaat stopt de muziek..

    Ik heb em voorzichtig schoongemaakt met een licht vochtig doekje, dat hielp heel even, maar na 2 uurtjes werkte het weer niet.

    Kan iemand mij hiermee helpen?!

    Alvast bedankt!
  • DJ nn
    • Jun 2006
    • 489

    #2
    Probleem heb ik nog niet gehoord.
    Klinkt alsof de drukknop stuk is...
    (In de CDJ mode wordt de drukknop ook niet gebruikt, en als je in vinyl mode de knop indrukt en niet beweegt, dan hoor je niets)

    Heb je met het kuisen je speler open gehad of gewoon buitenkant schoon gemaakt ?

    grtzz DJ nn
    ... the sound of silence...

    Comment

    • yuri
      • Nov 2008
      • 3

      #3
      Originally posted by DJ nn
      Probleem heb ik nog niet gehoord.
      Klinkt alsof de drukknop stuk is...
      (In de CDJ mode wordt de drukknop ook niet gebruikt, en als je in vinyl mode de knop indrukt en niet beweegt, dan hoor je niets)

      Heb je met het kuisen je speler open gehad of gewoon buitenkant schoon gemaakt ?

      grtzz DJ nn
      dank voor je reactie, ik heb de speler niet opgehad, gewoon met een licht vochtig doekje het jogwheel en de display schoongemaakt..

      Comment

      • MatthijsNL
        • Oct 2008
        • 49

        #4
        Staat de direction knop wel op fw?

        Comment

        • yuri
          • Nov 2008
          • 3

          #5
          Originally posted by MatthijsNL
          Staat de direction knop wel op fw?
          je bedoelt dat de "rev" knop niet aanstaat? want dat is inderdaad het geval, hij staat gewoon op forward als je dat bedoelt

          Comment

          • MatthijsNL
            • Oct 2008
            • 49

            #6
            Dat was idd wat ik bedoelde.
            Ik ben eens een half uur aan het prutsen geweest met een pioneer tot ik erachter kwam dat zo'n ding gewoon niet start als ie in zijn achteruit staat.

            Comment

            Working...