overkill

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj ramses
    • Oct 2008
    • 29

overkill

hallo,,

ik ben gister bij een halloween party geweest.
    en voor het eerst dat ik de dag er na gewoon nix meer hoor.
    zou heb ik altijd als ik ergens draai of ben wel mijn oorstoppen bijme maar het is dus de laaste keer dat ik deze vergeet.(btw. ik stond bij de FOH)

maar ik dwaal af

is het nu niet over dreven om 12 subs en 6 midden en 6 toppen te zetten per kant !!!
    dus totaal 24 subs 12midden en 12 toppen

wat vinden jullie daar van ??
    moet wel er bij zeggen dat het in een tent was en afgelegen van de stad er waren ongeveer een 2500 man aan wezig

mvg ramses
  • Mark-LED
    • May 2004
    • 822

12 subs enkel 15" en 12 toppen 10"? Neuh, dat mag wel keer 4 dan.

Zonder exacte info kunnen mensen je geen goed advies geven, dus wat stond er, hoe stond het er en hoe klonk het?

De verantwoording ligt bij de man achter de knoppen, die bepaald uiteindelijk of hij pure gehoorbeschadiging uit z'n systeem blaast of dat het allemaal wel wat minder mag/kan.

Comment

• jaksev
      • Jul 2007
      • 365

Een vriend van me komt regel matig zo`n spul tegen, denk niet dat dat overdreven is.

Comment

• dj ramses
        • Oct 2008
        • 29

12 subs enkel 15" en 12 toppen 10"? Neuh, dat mag wel keer 4 dan.

Zonder exacte info kunnen mensen je geen goed advies geven, dus wat stond er, hoe stond het er en hoe klonk het?

De verantwoording ligt bij de man achter de knoppen, die bepaald uiteindelijk of hij pure gehoorbeschadiging uit z'n systeem blaast of dat het allemaal wel wat minder mag/kan.

ik was er als bezoeker,
        wat er dus precies stond weet ik niet want comunucatie was niet mogelijk
        op wat voor manier dan ook
        en het klonk niet echt lekker
        de bass zat er zeer goed in maar de hoge tonen niet
        t leek soms of dat je trommelvliezen op springen stonden
        inderdaad het is de verantwoording van de geluisman maar dan nog is het volgens mij voor 2500 man absurt veel

per kant stonden 6 subs naast elkaar en dan 2 hoog
        daar 6 midden kasten op en daar dan de 6 toppen op

mvg ramses
        Last edited by dj ramses; 01-11-08, 22:13.

Comment

• jens
          • Aug 2004
          • 1066

leuk dat je een avondje uit ben geweest maar je snapt toch zelf wel dat we hier weinig of niks mee kunnen

6x6 is 36...het enige dat ik dr uit op ken maken is dat ze een grote vrachtwagen nodig hebben om hun spullen mee te vervoeren

verder is er niks bekend.

en dat geluid hard staat& slecht klinkt zal ook de laatste keer niet wezen..

maar verder is het topic niet zo interesant als we aleen maar roepen ik was uit en het geluid stond hard maar verder weet ik er niks over...

mvg jens

Comment

• Timo Beckman
            • Jul 2006
            • 1298

Wat had je dan gewilt 2 topjes en 2 subjes . Het hangt er van af hoe diep was de tent wat voor muziek en misschien gingen ze wel voor een goeie spreiding wie weet ? Zonder info kan je ook geen zinnig antwoord verwachten .

Comment

• salsa
              • Jan 2007
              • 1315

Misschien maar verplaatsen naar "Gekeutel Rubriek"...

Bij gebrek aan inhoud.

Dave
              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5946

Een onderwerp moet ergens over gaan, gaat het nergens over, dan volgt een slotje, das logisch...
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...