ja kan idd wel, maar wil graag een nieuwe mixer kopen, maar bedankt!
Welk mengpaneel met bpm counter.
Collapse
X
-
om eerlijk te zijn... nog geen ruis ondekt. alle knopjes zitten der nog op, en verder geen mankementen. Maar ik verwacht wel dat hij nog een jaartje mee kan en dan beginnen de faders toch te kraken heb ik het vermoeden. Zoals de meeste eigenlijk verwachten van Behringer. Maar nogmaals, het is natuurlijk wel de manier waarop je het beestje behandelt.
[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Een jaar geleden had ik ongeveer dezelfde vraag en ben toen bij de JB Systems Beat6 USB uitgekomen. Daar heb ik absoluut geen spijt van.
laptop(s) aansluiten via USB is een enorm voordeel en je geluidskwaliteit is beter dan wanneer je met interne of externe geluidskaartjes speelt. Natuurlijk zit er in de mengtafel ook gewoon een externe geluidskaart, maar die kwaliteit is prima.
Daarnaast is het gebruikgemak heel fijn, de mogelijkheid om bij defecten de faders afzonderlijk te vervangen iets wat je niet zo snel tegenkomt bij mixer in deze prijsklasse. De prijs ligt rond de 230,- wat dus prima te doen is.
Kom hem eens proberen als je wilt.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
ik gebruik hem minimaal 1x in de week intensief, voor de rest soms op mijn kamer om mijn cd's te controleren e.d.
ik heb hem nu in een kist zitten, ik zal eens een foto droppen
als ik de tijd en middelen heb
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Grapjas!
Ik durf flink wat te verwedden dat het crappy convertertje in de mixer echt niet beter presteert dan een (ik noem maar wat) Motu/Focusrite/DigiDesign.
Kijk uit met wat je schrijft, sommige mensen nemen alles van je aan.
Comment
-
waar woon jij als ik vragen mag???Een jaar geleden had ik ongeveer dezelfde vraag en ben toen bij de JB Systems Beat6 USB uitgekomen. Daar heb ik absoluut geen spijt van.
laptop(s) aansluiten via USB is een enorm voordeel en je geluidskwaliteit is beter dan wanneer je met interne of externe geluidskaartjes speelt. Natuurlijk zit er in de mengtafel ook gewoon een externe geluidskaart, maar die kwaliteit is prima.
Daarnaast is het gebruikgemak heel fijn, de mogelijkheid om bij defecten de faders afzonderlijk te vervangen iets wat je niet zo snel tegenkomt bij mixer in deze prijsklasse. De prijs ligt rond de 230,- wat dus prima te doen is.
Kom hem eens proberen als je wilt.
en zo iemand ben ik niet hoor;P[FONT=Tahoma]dj-vince drive in shows bilthoven
[/FONT]Comment
-
ik wilde het al niet zeggen. Het is echt niet zo dan een USB geluidskaartje binnen een mixer beter is dan van indd motu of focusrite.
ben je dat niet? heb je dan al wat meer informatie opgezocht hierover dan?[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
-
-
en owjah!... ben niet echt kapot van de mic kanalen. verwacht er niet van dat je hier iemand een liedje kan door laten zingen... beetje *.* (slechte) ervaringen mee. Met het gebruikt van mijn draadloze mic kan ik het draaiknopje van de volume helemaal dicht draaien, en nog komt hier redelijke verstaanbaar geluid uit. Dus niet echt ideaal. Maar tja, je kunt natuurlijk ook de mute button gebruiken. Voor mij maakt het niet veel uit. Het werkt. en dat wil ik graag ook zo houden
-
Iets nuanceren dan: externe kaartjes binnen hetzelfde budget
Een DigiDesign kaartje is leuk, maar bijna duurder dan een laptopje...
Niet zo ver van jou vandaan zie ik in je profiel. Je kan het fietsen.
Zie mijn profiel
Mailen mag ook, mijn nickname @gmail.comLast edited by renevanh; 27-10-08, 18:37.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment

Comment