welke subwoofers i.c.m. 2 B-52 sl-15 toppen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • decibelshow
    • Nov 2006
    • 27

welke subwoofers i.c.m. 2 B-52 sl-15 toppen?

Hallo allemaal!

Wij hebben een tijd geleden 2 B-52, sl15 toppen aangeschaft ( B-52 Pro Audio systems. B52 geluidssystemen / B-52 Pro Audio Distribution in the Netherlands ) en deze bevallen ons zeer goed! Maar nu willen we, om wat meer laag te krijgen en wat harder te kunnen spelen een 2tal subs er bij aanschaffen.

Nou heb ik al een aantal keer de subs uit deze serie erbij gehuurd(B-52, sl-18s), maar ik heb het gevoel dat deze de toppen niet echt kunnen bijbenen als het wat harder moet.

Nou is mijn vraag aan jullie of jullie mischien een beter alternatief hebben of tips hebben?

Het wordt gebruik voor drive-in gebruik, en toch wel voor een mannetje of 200.

budget: zon 600, max 700 euro p/s

Alvast bedankt!!
    Last edited by decibelshow; 17-09-08, 14:54.
  • subbass
    • Sep 2006
    • 78

Neem aan de mensen van B52 kunnen je toch voorzien van de nodige info of wat kastjes laten zien en horen ?

Zie op de site ze hebben nog meer type baskasten dus keuze moet er wel wezen... Hoop wel dat het beter speelt dan het eruit ziet want ik krijg al de kriebels als ik de B52 afbeeldingen zie en wat ik op de beurs te Frankfurt, dit jaar, hoorde spelen maakte me niet echt vrolijk, helaas.

Comment

• decibelshow
      • Nov 2006
      • 27

budget:

ja dat kan alleen hebben we wel met een budget (max 700 p/s)te maken en niet alle kasten vallen daarbinnen maar die sl 15 toppen gaan als de brandweer en zuiver! echter wel een tikkie agressief in het hoog maar dat is met een simpele eq te verhelpen (Ik doel dus niet perse op B52 subs) ben benieuwd of jullie andere aanraders hebben

Comment

• DJ-Jan
        • Jun 2008
        • 327

Ik ben zelf zeer te spreken over de devastator set.
        Ik heb de set nu een maandje of 3, Wat een verschil met bijvoorbeeld DAP dat ik hiervoor had ( merk je ook in de prijs... )

Mvg,

Jan v/d Linden
        Event-Light

Comment

Working...