apogee acs-4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tarrel
    • Sep 2008
    • 22

apogee acs-4

Hallo. ik ben nieuw hier op het forum en ik heb een vraagje. ik heb op marktplaats een set van 5 luidsprekers gekocht, waarvan 2 apogee acs-4 speakers. is iemand hier bekend mee? heb het forum al door gespit, maar vind verder weinig info over het merk.
    MVG harold
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Blijkbaar nooit van Google gehoord?

ACS-4

Het is dat het met knippen-en-plakken kon, want anders...

Comment

• tarrel
      • Sep 2008
      • 22

Originally posted by Outline
      Blijkbaar nooit van Google gehoord?

ACS-4

Het is dat het met knippen-en-plakken kon, want anders...
      dacht je nou echt dat ik dat niet heb gevonden? dit zegt toch niks over hoe dit merk speakers in de praktijk presteert of wel soms. ik kan ze zelf niet testen omdat ik geen schroef verbindingen achter op mijn versterkers heb.

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

omdat ik geen schroef verbindingen achter op mijn versterkers heb
        Bij deze genomineerd voor de Flauwste Excuus Award (de FEA 2008). Dan maak je toch een verloopje o.i.d.?
        Bekijk het even vanuit de gebruikers hier: jij komt zeggen dat je een paar luidsprekers gekocht hebt en je wilt van ons horen hoe ze presteren. Wel, als je ook maar 1 seconde logisch nadenkt dan weet je toch dat jij alle middelen in handen hebt om het zelf te proberen?
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• tarrel
          • Sep 2008
          • 22

Originally posted by laserguy
          Bij deze genomineerd voor de Flauwste Excuus Award (de FEA 2008). Dan maak je toch een verloopje o.i.d.?
          Bekijk het even vanuit de gebruikers hier: jij komt zeggen dat je een paar luidsprekers gekocht hebt en je wilt van ons horen hoe ze presteren. Wel, als je ook maar 1 seconde logisch nadenkt dan weet je toch dat jij alle middelen in handen hebt om het zelf te proberen?
          als jij denkt dat ik met draadjes of wat dan ook achter in een van me versterkers van 800 euro stuk ga zitten prutsen heb je het goed mis.
          was gewoon benieuwd of iemand hier ervaring heeft met het merk.
          maar als hier niet normaal op gereageerd kan worden hoeft het van mij niet gewoon ontwetenheid denk. je draait met skytec zeker? lasergay.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Tarrel, dit forum heeft een professionele insteek.
            Als jij al zenuwachtig wordt van het pielen met en amp van 800 euro, blijf dat dan vooral doen.

Mijn punt: je vraagt om advies, de antwoorden zijn tot nu toe niet datgene wat je wil horen.
            Vette pech voor jou, ligt voor het grootste deel aan de manier waarop je je vraag stelt.

Onderwerp afgesloten, met en waarschuwing voor Tarrel: of normaal reageren, of niet. de keuze is aan u....
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...