Dap Tl-850

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lurvi
    • Sep 2008
    • 13

Dap Tl-850

Allowa,

Ik was van plan de DAP TL-850 aan te schaffen.

Heeft iemand er ervanrnig mee of wat zijn jullie ervaring er mee??

Gr, Bram
  • DJ-Jan
    • Jun 2008
    • 326

Welkom Bram,

Ik ken die cd speler van dap zelf niet maar ik ben er wel achtergekomen hoe slecht de kwaliteit van DAP is.
    Ik raad het je af.
    Graag trouwens een post plaatsen..

Mvg,
    Jan
    Event-Light

Comment

• koentjes
      • Dec 2007
      • 333

alle waar naar z'n geld, dap heeft best goede producten...
      ik vind het nogal makkelijk om meteen te roepen dat het slecht is.

afijn, jij zult vast alleen profi. spullen kopen nu je 14 bent dj jan

nee, even zonder gein, als je net begint is het prima spul, maar wil je op een gegeven moment echt serieus verder met je hobby, dan zou ik ook naar iets beters (en dus tevens duurder) zoeken.

Comment

• DJ-Jan
        • Jun 2008
        • 326

Wat ik wil zeggen is dat ik ook begonnen ben met DAP ( dat is nu pas een jaar geleden) en ik daar ontzettend spijt van heb!

Ik probeer nu langszaam al mijn DAP apparatuur tevernieuwen en vind dat ik beter gelijk had kunnen doorsparen.

Bovedien vraagt hij wat wij ( en ik dus ook) er van vinden dus geef ik mijn mening

Omdat ik 14 ben koentjes betekend dat nog niet dat ik zelf geen profi. spul heb.
        Event-Light

Comment

• koentjes
          • Dec 2007
          • 333

Originally posted by koentjes
          ..........
          ik quote mezelf even als je het niet erg vind... (dat knipoogje betekend dus dat je een uitspraak met een knipoog doet hee..)

maargoed, toen ik 14 was, had ik nog geen denon, stage accompany, Ev en de rest.... wel dap, en daar was ik toen erg tevreden mee... het deed wat het moest doen; herrie maken...

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

De vraag is " geef je mening over de DAP TI850".

Expliciet dus deze cd speler.

Je mening over het imago van DAP wordt niet gevraagd, is een ander onderwerp voor.

Wanneer je geen ervaringen met dit product hebt, dan is het redelijk zinloos om te reageren.

Dit niet als discussiepunt, slechts ter verduidelijking van hoe dit forum werkt.

ter verduidelijking: een A klasse mercedes is jaren lang een lachertje geweest in de crash tests, mensen die een C klasse benz rijden vertellen dat ze in een waardeloos product rijden...dat slaat nergens op.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...