PA Mixer + DJ Mixer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

PA Mixer + DJ Mixer

[FONT=Verdana]Beste leute allemaal,[/FONT]

[FONT=Verdana]Ik heb een vraagje, waar jullie me misschien mee kunnen helpen (ik hoop het )[/FONT]

[FONT=Verdana]Ik ben een beginnende DJ die nu een tijdje bezig is. En op dit moment maak ik gebruik van een behringer vmx1000 (jah ik weet het... bagger) [/FONT]

[FONT=Verdana]Maar ik wil dus voor de verandering een andere aanschaffen. Vooral omdat de VMX niet echt geschikt is voor mijn doeleinde. [/FONT]

[FONT=Verdana]Ik gebruik de VMX voor een kleine set. Op de kanalen komt dus: Dubbele CD speler, computer, nog een dubbele cd speler. En ik gebruik 2 draadloze microfoons.[/FONT]

[FONT=Verdana]Nou ik kan je zeggen. Die microfoon kanalen....dom weg gewoon K L O T E. je kunt er in feiten niks mee.[/FONT]

[FONT=Verdana]Ik zoek dus een mixer. Waar ik dus fatsoenlijk microfoons op kan gebruiken en toch al mijn CD spelers MD speler Computer e.d. op kan aansluiten.[/FONT]
    [FONT=Verdana]EN! ik zou hem graag in mijn 19" flightcase willen bouwen[/FONT]

[FONT=Verdana]mijn vraag is dus!..... hebben jullie een of meerdere voorstellen?[/FONT]

[FONT=Verdana]BVD[/FONT]
    Last edited by dj-wojcik; 16-07-08, 13:55.
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]
  • jadjong
    • Oct 2003
    • 654

Dateq Apollo/LPM

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

Originally posted by jadjong
      Dateq Apollo/LPM
      indd ik heb een gekeken naar de dateq Apollo... is ook intressant...

ik ga eens kijkje nemen naar de dateq LPM

(Iemand anders nog ideeen?)
      Last edited by dj-wojcik; 16-07-08, 14:49.
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• SoundOfSilence
        • Mar 2007
        • 766

Originally posted by dj-wojcik
        maar wat is die LPM?
        Dateq LPM7.3
        It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• K. Wijnands
          • Jul 2008
          • 14

hallo,

Voor het foute uur van q music gebruiken wij de xone92 van allen&heath.dat is een stereo kanaal te weinig voor jou maar kijk eens op de site, XONE DJ MIXERS FROM ALLEN&HEATH Misschien zit hier iets leuks tussen. Klinken beter dan de pioneers.

mvg koen
          Last edited by K. Wijnands; 16-07-08, 15:41.
          kroegcontrol op de grolschstoel

Comment

• dj-wojcik
            • Jul 2008
            • 911

Originally posted by K. Wijnands
            hallo,

Voor het foute uur van q music gebruiken wij de xone92 van allen&heath.dat is een stereo kanaal te weinig voor jou maar kijk eens op de site, XONE DJ MIXERS FROM ALLEN&HEATH Misschien zit hier iets leuks tussen. Klinken beter dan de pioneers.

mvg koen
            Bedankt!... ik ga eens kijken...

[update] Ik heb gekeken. en als ik zo die dingen bekijken, hartstikke mooi, en ook aan de dure kant voor mij denk ik dan... [update]
            Last edited by dj-wojcik; 17-07-08, 12:53.

Comment

• koentjes
              • Dec 2007
              • 333

als je op de complete site (ALLEN & HEATH :: WORLD CLASS MIXERS) kijkt van A&H zul je nog meer mixers tegenkomen, zoals bijv. de PA serie, de budgetserie van A&H.

Misschien is dit iets voor je als je betere mogelijkheden wilt qua mics...helaas hebben deze versies niet meer dan 2 stereo-kanalen, welke de mixwizard 20s dan weer wel heeft. (maar die is duurder)

aangezien je uit bent op iets beters dan behringer, ben je meteen ook duurder uit... alle waar naar zn geld.
              Beter iets langer sparen voor een goeie tafel, dan achteraf spijt hebben van een aankoop van mindere kwaliteit.

Comment

• renevanh
                • Oct 2004
                • 2371

Hij valt zeker onder het kopje 'budget', maar ik doe ongeveer hetzelfde als wat jij doet (laptop, setje CD spelers en 2 mics) met een JB Systems Beat6 USB.
                Je laptop sluit je via USB aan (bijvoorbeeld op kanaal 4), je CD spelers op 1,2,3. Net een kanaaltje te kort, maar aansluiten gaat wel en omschakelen is slechts een schakelaartje omzetten.

Zelf ben ik erg tevreden over deze mixer als het om DJ werk gaat, en voor de prijs van de mixer ben ik best wel onder de indruk.
                Natuurlijk kan deze niet op tegen een Dateq als het gaat om kwaliteit, maar qua functionaliteit gelukkig wel
                Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Smit-PA
                  • Oct 2006
                  • 63

RODEC MX 240 MK III [FONT=Book Antiqua][/FONT]
                  [FONT=Book Antiqua]misschien een beetje boven budget, maar wel echt rulezzzz[/FONT]
                  Geluid is een levenswijze.
                  Wie niet horen wil moet, maar voelen.

Comment

• dj-wojcik
                    • Jul 2008
                    • 911

Jah mensen,

bedankt voor jullie reacties. Ik heb op dit moment toch maar een andere gehaalt. misschien dat ik ooit nog eens ga door sparen voor een rodec of een dateq,... heb nu een tapco 260fx... voor het beetje mix-werk wat ik doe gebruik ik mijn bagger VMX 1000....

Comment

Working...