jb systems

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joerivm
    • Jul 2008
    • 2

jb systems

hallo ik heb een vraagje ik ben 15 en zit met de vraag of jb systems wel een goed merk is ik heb namelijk alles van jb systems
    zit ook met de vraag of ik dan al men geld heb liggen uitgeven aan een merk dat eigenlijk niet zo goed is
    +wat zijn dan wel de goede ,profesionele merken zowel van licht en geluid
  • J.S. Coolen
    • May 2008
    • 254

Als het voldoet aan de wensen van je klanten en aan je eigen wensen, dan heb je goede apparatuur gekocht.

Natuurlijk is er altijd wel iets beters te vinden, maar de vraag is heb je het nodig.
    Account niet meer actief.

Comment

• StijnS
      • Sep 2006
      • 173

JBsystems heeft goede dingen, maar ook rommel...
      B.v. The Winner scanners van JBsystems worden door zeer veel mensen gebruikt en goed bevonden...

Comment

• Dirk Wijnen
        • Dec 2006
        • 189

Originally posted by J.S. Coolen
        Als het voldoet aan de wensen van je klanten en aan je eigen wensen, dan heb je goede apparatuur gekocht.

Natuurlijk is er altijd wel iets beters te vinden, maar de vraag is heb je het nodig.
        Hier ben ik helemaal mee eens, er zijn producten die veel beter zijn, maar dan is de prijs er ook naar.
        Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• joerivm
          • Jul 2008
          • 2

nog een vraagje

het is mischien wel een amateuristische vraag maar 'n processor wat is dat en wat kun je der allemaal mee
          heb namelijk nu al 2 versterkers en ik zou de ene wat meer bas willen geven is het dan een processor dat ik nodig heb?

heb de jb ax 400
          en de jb c2 450

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Het hangt ervan af wat je een processor noemt.

Overigens om op je eerste eigenlijke vraag terug te komen: die AX400 is een budget model , goed maar niet super.
            Die C2-450 is een bakbeest dat bijna niet kapot te krijgen is.
            Allebei dus JB maar wel een groot verschil in kwaliteit en toepassing.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

De vraag is niet amateuristisch, alleen beetje gemakkelijk

We hebben hier namelijk een zoekfunctie, daarin kom je ervaringen tegen van gebruikers van JB systems producten.
              Zelfde geldt voor speaker processoren

Als je dan een woord tegenkomt wat je niet kent.
              kan je twee dingen doen!

1. woord(of woorden) ingeven in de zoekmachine, krijg je hoop leesvoer
              2. wikipedia, gebruiken, best handig!

Wat je dus niet moet willen is je mede deelnemers gebruiken als je loopjongens, dat wil je niet, moet je dus ook zien te voorkomen.

Om te voorkomen dat menen dat zo uit gaan leggen zal ik dit onderwerp voor je afsluiten, kan je gewoon verder op de juiste weg.
              Graag gedaan!
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...