Hallo ik ben nieuw op dit forum dus zal me zelf even voor stellen ben bart uit amsterdam en op zoek naar wat advies van jullie
..
Sorry voor het lange bericht maar heb echt jullie ADVIES nodig bedankt
ik heb op dit momment een HQ power procd2000 en een HQ power vpa2200mbn versterker.
Daar bij heb ik een simpel mengpaneel en 2 x 300watt HQ power boxen.
Weet zelf dat dit nog niet zo heel veel voor steld en wil daarom ook wat dingen gaan aanpassen ik heb deze spullen een paar jaar geleden gehad maar wil nu sireus iets gaan beginnen.
Wat zullen jullie mij als eersten aanraden nieuwe boxen ? maar zit ik dan ook gelijk aan een anderen versterker vast.
ik wil groten en kleine feesten kunnen draaien en had zelf bedacht om deze 300 watt boxen te houden voor huiskamer disco's en dan anderen voor groten feesten.
Ook had ik nog een vraag over hoe nu het besten muziek te draaien.
Ik weet dat je niks illegaals mag draaien en wil dat dus ook niet gaan doen ik wil ook gewoon een kvk nummer nemen dus wil wel goed voorbereid zijn.
Nu zou cd's kopen een optie zijn maar is natuurlijk niet echt goedkoop.
En legaal mp3 bestanden is een stuk goedkoper.
Maar hoe draaien jullie die af via je laptop moet je daar dan een programma voor hebben of niet??
Bedankt voor jullie advies alsvast
Mvg Bart

Sorry voor het lange bericht maar heb echt jullie ADVIES nodig bedankt
ik heb op dit momment een HQ power procd2000 en een HQ power vpa2200mbn versterker.
Daar bij heb ik een simpel mengpaneel en 2 x 300watt HQ power boxen.
Weet zelf dat dit nog niet zo heel veel voor steld en wil daarom ook wat dingen gaan aanpassen ik heb deze spullen een paar jaar geleden gehad maar wil nu sireus iets gaan beginnen.
Wat zullen jullie mij als eersten aanraden nieuwe boxen ? maar zit ik dan ook gelijk aan een anderen versterker vast.
ik wil groten en kleine feesten kunnen draaien en had zelf bedacht om deze 300 watt boxen te houden voor huiskamer disco's en dan anderen voor groten feesten.
Ook had ik nog een vraag over hoe nu het besten muziek te draaien.
Ik weet dat je niks illegaals mag draaien en wil dat dus ook niet gaan doen ik wil ook gewoon een kvk nummer nemen dus wil wel goed voorbereid zijn.
Nu zou cd's kopen een optie zijn maar is natuurlijk niet echt goedkoop.
En legaal mp3 bestanden is een stuk goedkoper.
Maar hoe draaien jullie die af via je laptop moet je daar dan een programma voor hebben of niet??
Bedankt voor jullie advies alsvast
Mvg Bart

Comment