Gebruikte Denon of nieuwe DAP

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Rudie
    • Apr 2008
    • 8

Gebruikte Denon of nieuwe DAP

Ik zit te twijfelen tussen een gebruikte Denon 2500F en een nieuwe DAP dubbele cd-speler ter uitbreiding van m'n drive-inn iemand sugesties

alvast bedankt...
  • Edje
    • Jan 2008
    • 29

in wat voor staat verkeerd die denon en hoe oud?
    indien die in goede staat verkeerd zou ik voor de denon kiezen, met de redens dat het geluid beter is en duurzamer dan dat dap spul.
    het feest begint pas, als de show afgelopen is.

Comment

• DJ Rudie
      • Apr 2008
      • 8

Die Denon verkeerde op het eerste gezicht in prima staat.
      Ook zoek ik nog 2 ras echte subs want ik heb nu 2 zelfbouwkasten Fullrange, 2 JBL mss115 marquis series ook fullrange met 15" woofer en 2 topkasten.
      Nou leveren die JBL en zelfbouwspeakers wel mooi en zuiver laag maar ik zoek nog echte BEUK BASSEN!

tips zijn welkom

Comment

• koentjes
        • Dec 2007
        • 333

let wel op dat de denon 2500f een behoorlijk oud type is inmiddels, en ookal ziet de buitenkant er nog puntgaaf uit, de loopwerken kunnen flink versleten zijn... en dat zijn behoorlijk kostelijke dingen om te vervangen.

als ik moet kiezen tussen een dap of een denon, wordt het toch een denon, maar dan wel een nieuw(er) type....

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

Nou als ik moet kiezen dan ga ik voor DAP. Die nieuwere types van Denon met die DVD loopwerken gaan heel snel kapot en 't zijn dure herstellingen.... Vergeet niet dat DAP ondertussen ook best al redelijke CD-spelers heeft. De technologie heeft ook niet stilgestaan sinds de Denon 2500F is uitgekomen...
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• TCMC
            • Jul 2005
            • 56

Originally posted by laserguy
            Nou als ik moet kiezen dan ga ik voor DAP. Die nieuwere types van Denon met die DVD loopwerken gaan heel snel kapot en 't zijn dure herstellingen.... Vergeet niet dat DAP ondertussen ook best al redelijke CD-spelers heeft. De technologie heeft ook niet stilgestaan sinds de Denon 2500F is uitgekomen...
            Ik neig eerder naar de Numark CDN-35. Ook de spelers van ADJ en de duurdere DAP modellen doen het prima zoals de DAP 1150D. De goedkopere CD spelers zou ik liever links laten liggen. Hiervan is de geluidskwaliteit hoorbaar minder. Verder is belangrijk dat de cue points heel secuur werken en dat je ook een goede true instant start gevoel moet hebben.

TCMC
            Blijven lachen :)

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

2500F....Was ooit leuk, maar wat waren we ( dj's) blij toen er een opvolger beschikbaar kwam die wat sneller reageerde op het indrukken van de cue en/of play button.
              Waardoor wordt je keuze beperkt? financiele middelen? ruimte in je drive-in?
              Wat voor dj ben je? voornamelijk muziek vanaf je comuter en cd " voor het geval dat", in de mix met cd's?

De eerder aangehaalde Numark is beter dan de Denon, met de door jou genoemde DAP geen ervaring.

Tascam maakt ook geinige dubbele cd spelers...

Comment

• DJ Ronald
                • Feb 2007
                • 31

Ondanks de oude posts toch even iets weerleggen:

Ik heb onlangs een Denon 2500F gekocht. Deze was al tamelijk oud en gebruikt, getuige de roestvlekjes en verf-afbladdering. Nam ook aan dat ie t niet meer deed, maar thuis testen en hij doet t prima!

En dat voor E 40,-
                Drive-In Show: http://www.musicsdream.co.cc

Comment

Working...