futurelight phs 250 of showtec movinghead?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj wes4
    • Jan 2006
    • 35

futurelight phs 250 of showtec movinghead?

Hallo medeforummers,

Ik heb een drive in discotheek en zit te kijke naar 2e hands movingheads,
    Nu vraag ik me eigen af welke keuze beter is? een set futurelight phs 250 of showtec?

Graag jullie ervaringen hiermee!

Groetjes Wesley
  • flash-a-new-generation
    • Nov 2006
    • 228

Originally posted by dj wes4
    Hallo medeforummers,

Ik heb een drive in discotheek en zit te kijke naar 2e hands movingheads,
    Nu vraag ik me eigen af welke keuze beter is? een set futurelight phs 250 of showtec?

Graag jullie ervaringen hiermee!

Groetjes Wesley
    beste wesley,

ik heb best veel ervaring met de futurelight producten en dus ook met de PHS serie. ikzelf heb de PHS200 heads daarnaast gebruik ik momenteel de MH660 serie van futurelight. ik vind dat de PHS serie nogal wat herrie maakt bij de TILT movement (stappenmotor). voor discotheek is dit niet storend maar als je ze voor theater of koren gaat gebruiken kun je beter andere meenemen! verder komt er een bak licht uit die PHS serie en zijn ze best snel. voor discotheek ideaal dus. ik vind de showtec koppen lomp zwaar. verder weinig ervaring mee maar als je 2e hands goede koppen wilt kopen zou ik eerder gaan voor de MH660 serie of Movitec SL250 of robe XT serie (is allemaal hetzelfde)

hierbij moet je natuurlijk wel de koppen uitvoering testen! een probleempje met deze heads is dat ze snel (bij slecht onderhoud) overhitten. maar als je het apparaat goed schoon houdt gaat dat allemaal goed

succes met je keuze
    EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• dj wes4
      • Jan 2006
      • 35

zijn de MH 660 dan zoveel beter dan het nieuwe broertje de PHS 250? Heb gehoord dat het verschil in zit in made in china? (de PHS serie) maar zit hierdoor er ook echt verschil in?

kun je dus beter oudere MH 660's pakken dan nieuwere PHS 250?