vervoer delicaat?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stompinne
    • Apr 2005
    • 91

vervoer delicaat?

Ik doe mijn (kleine) klussen meestal met mijn ruime wagen, waar ik heel wat spullen in kwijt kan, zachte vering achteraan.
    Feesten worden wat groter nu. Wil mijn extra lading kwijt in een aanhangwagen die we hier staan hebben.
    Deze kar zijn vering is een stuk harder.
    Wanneer ik daar mee op de snelweg (eerder hoge snelheid) rijd, zou het kunnen gebeuren dat enkele speakers (jb-vibe) bij aankomst niet meer werken?
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Zolang je niet met 80 een verkeersdrempel neemt zou ik me maar geen zorgen maken.

Als je kijkt wat er hier wel eens mee gebeurt vallen van een ramp, podium of heftruck.. staand in de regen omdat het gewoon niet anders kon.
    enzenz.

Ik moet er wel bijzeggen dat al onze materialen in cases en hoezen zit. het enige dat ik je kan meegeven is zorgen dat alles goed vaststaat. rammelen is veel erger dan de vering die stug is.
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• gertgeluid
      • Dec 2006
      • 520

Het is wel eens voorgekomen dat er een hoorn afbrak wegens pittig transport. Afhankelijk van de bouw van je kasten, zou je er voor kunnen kiezen om ervoor te zorgen dat de hoorn omhoog kijkt tijdens transport, zodat de driver in het verlengde van de hoorn "hangt" en dus niet een zijwaardse kracht op de hoorn uitoefent (tenzij je tegen een boom aan knalt natuurlijk).

Kans dat er iets mis gaat is vrij klein, maar als je tot in de details door gaat denken, zou dit een detail kunnen zijn.

Comment

Working...