8x Par 56 vervangen door 4x JB The Winner 2
Collapse
X
-
of 2 stuks ............. scx600 kost by the way 482,00 in BTW !
Ik zou de head wegdoen ............. persoonlijk hoor omdat je met deze opstelling naar voren projecteerd ipv rondom plus is een scanner sneller en directer.
Maar goed ik vindt persoonlijk voor disco enzo een head niet tot zijn recht komen wel in theater en discotheken ( ligt er ook aan wat voor soort muziek er wordt gedraaid )
Voor drive is het wel leuk ofzo maar weinig impact zeker als je naar voren projecteerd.
Mijn ervaring met heads is gewoon dat ik ze te langzaam vind en bij snelle bewegingen zijn move niet afmaakt.
Wat snel gaat is de Patend Light maar die vindt ik persoonlijk alleen mooi als ie rustig draait ( mooie bewegingen ) fullspeed is qua aangezicht indrukwekkend maar qua effect niet echt bevredigend.
Succes met je aankoop en graag horen we graag je ervaringen met je nwe aankoop.Last edited by Rolandino; 14-02-08, 23:14.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Tja wat je zegt over die movinghead is zeker 100% waar Ronaldino. Alleen ben ik ontzettend tevreden over mijn movinghead met de lichtopbrengst/kleuren en gobo's. De snelheid ervan vind ik voldoende al is een scan natuurlijk vele male sneller zoals je als zei.
Ik weet dat 3 movingheads gewoon raar staat, ik zit al te denken hoe ik dat moet oplossen met kleurencombinaties en hoe ik de middelste mh dan zou moeten programmeren, ik kan dus niet geel paars doen bijv.

A.s maandag heb een afspraak voor de movingheads, dat wordt het dus waarschijnlijk. Anders misschien de scx 600 of winners.
Comment
-
Je moet zeker niet je parren gaan vervangen, dat is je basis verlichting, wat als je nu een klein showtje neer moet zetten, moet je altijd je scans gaan verhuren.
Wij hebben zelf gewoon 8 par 64 verdeeld over 2 t bar. en 4 jb systems the winner. goede scanners voor het geld.Comment
-
Ja ik heb er een mh bij
over 2 weekjes de andere ophalen.
Alleen ik merk me toch iets geks: de Robe van marktplaats is in betere staat dan mijn eigen mh!:
Oude mh
Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes
Marktplaats mh
Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes
Kwestie van viezigheid? Zo ja, kan iemand mij vertellen hoe ik ongeveer de mh van de binnenkant schoonmaak? En het is toch wel vreemd dat de gobo ook als het ware wordt afgekapt.Comment
-
De CT serie kost 1375 nieuw en de XT kost 1695 nieuw !
Weet niet wat je heb gekocht en voor hoeveel maar hier heb je een indicatie !
Je zou de kappen eraf kunnen halen en met wat lucht al het vuil eruit blazen. De lenzen met een zachte doek reinigen en de raden schoonspuiten de dicro' s met een zachte doek schoonmaken.
Ik zal als je er niet al teveel verstand van hebt niet teveel uit elkaar halen dan kun je hem beter laten schoonmaken bij een goede dealer of TD bij je in de buurt.Last edited by Rolandino; 18-02-08, 22:22.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment

Comment