Numark D2 director probleempje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • w00Dy
    • May 2006
    • 257

Bekraste CD's zijn een hel, CDrom lezers van laptops en PC's zijn heel gevoelig geworden daarvoor en je kan er weinig tot niets aan doen.

Een goede ripper is EAC met de Lame encoder of CDeX met de Lame encoder

@Sis
    Waarom gebruik je Audacity en welke functies van Librarian vervangt deze dan
    Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Originally posted by w00Dy
      Bekraste CD's zijn een hel, CDrom lezers van laptops en PC's zijn heel gevoelig geworden daarvoor en je kan er weinig tot niets aan doen.

Een goede ripper is EAC met de Lame encoder of CDeX met de Lame encoder

@Sis
      Waarom gebruik je Audacity en welke functies van Librarian vervangt deze dan
      Omdat ik een M-audio microtrack heb.

M-AUDIO - MicroTrack II - Professional 2-Channel Mobile Digital Recorder

daar wordt audacity bijgeleverd of die kan je gratis downloaden
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• w00Dy
        • May 2006
        • 257

Originally posted by sis
        Omdat ik een M-audio microtrack heb.

M-AUDIO - MicroTrack II - Professional 2-Channel Mobile Digital Recorder

daar wordt audacity bijgeleverd of die kan je gratis downloaden
        sis
        Ik herhaal mijn vraag: welke functies van Librarian vervangt deze dan?

Librarian is een indexing-tool? Wat doet Audacity dat dit vervangt?
        Alles begint bij Neutrik

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

Originally posted by w00Dy
          Ik herhaal mijn vraag: welke functies van Librarian vervangt deze dan?

Librarian is een indexing-tool? Wat doet Audacity dat dit vervangt?
          Als je goed had gelezen in mijn vorige posts had je gezien dat ik librarian niet gebruik maar gewoon een drag en drop systeem
          folders maken en de mp3' er naar toe slepen , dit is kinderspel en het werkt perfect
          Audacity is een softwareprogramma om bvb mp3' enz... op te waarderen ,klippen, plakken , nummers na elkaar zetten en noem maar op . je kan ze in principe editeren , heeft verder niks te maken met librarian ...
          sis

Comment

• w00Dy
            • May 2006
            • 257

Ik weet wel wat Audacity is, maar door deze zin van je was ik wat in de war:

Originally posted by sis
            Formaat is FAT 32
            Ik gebruik wel audacitie om mijn mp3's te bewerken , dit vraagt veel tijd en uuuuuuuuren werk, maar dan heb je ook wat en het werkt beter dan de librarian
            Het leek me alsof je wat met Audacity deed waardoor Librarian niet nodig was. Met die open source dingen weet je namelijk nooit
            Alles begint bij Neutrik

Comment

• tpmusic
              • May 2011
              • 1

Beste Sis,

In een eerder formubericht liet je weten dat deck a haperde tijdens het laden van deck B. Is dit inmiddels opgelost. Ikzelf heb het probleem dat de play-knop van deck niet altijd meteen reageert terwijl de track wel geladen is. Ik gebruik Librarian alleen om de basisindex te maken. Geen profielen en BPM indexering. Op zich werkt het prima maar soms toch die hapering en deck A niet altijd meteen startend.
              Wellicht heb je soortgelijke ervaring en mogelijk een oplossing. PS Ik gebruik alleen usb sticks 8 gb.
              Groet Ton

Comment

• Dimi
                • Oct 2002
                • 91

ik had ook zoiets, werkte met een externe harddisk. Reageerde de hele speler soms traag op knoppen maar vooral op play. Is denk ik een D2 eigen probleempje en zal door een combinatie van factoren (maar welke?) veroorzaakt worden.

Ik was er op een gegeven moment klaar mee en heb daarom de semi-pro Numark weggedaan en een 'pro' Denon HD2500 gekocht, maar ook die is niet feilloos, daarom gebruik ik er nu 2

Comment

• sis
                  • Jul 2003
                  • 3305

Originally posted by tpmusic
                  Beste Sis,

In een eerder formubericht liet je weten dat deck a haperde tijdens het laden van deck B. Is dit inmiddels opgelost. Ikzelf heb het probleem dat de play-knop van deck niet altijd meteen reageert terwijl de track wel geladen is. Ik gebruik Librarian alleen om de basisindex te maken. Geen profielen en BPM indexering. Op zich werkt het prima maar soms toch die hapering en deck A niet altijd meteen startend.
                  Wellicht heb je soortgelijke ervaring en mogelijk een oplossing. PS Ik gebruik alleen usb sticks 8 gb.
                  Groet Ton
                  Nou , dit is al een tijd geleden , ik gebruik deze niet meer .
                  IK had alles volgens de regels gedaan , toch liep het niet vlot , ik heb hem verkocht .
                  sis

Comment

• Whitefarmer
                    • Oct 2003
                    • 1244

Gebruik je de 'laatste' software?
                    Ik gebruik 1.09 en herken deze problemen niet.
                    Groeten John
                    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• sis
                      • Jul 2003
                      • 3305

Originally posted by Whitefarmer
                      Gebruik je de 'laatste' software?
                      Ik gebruik 1.09 en herken deze problemen niet.
                      Ja , ik gebruikte steeds de laatste updates , beneigenlijk wel blij dat ik ervan af ben .
                      Nu gebruik ik een laptop met ultramixer, gaat als een trein .
                      Zeer simpel maar doeltreffend , geen toeters en bellen , gewoon draaien maar.
                      sis

Comment

• amigo
                        • May 2004
                        • 64

ik heb geen problemen met de D2, alles geformateerd en ingedeeld volgens de richtlijnen, en ook wel eens defragmenteren.

supperding!

Comment

• sis
                          • Jul 2003
                          • 3305

Originally posted by amigo
                          ik heb geen problemen met de D2, alles geformateerd en ingedeeld volgens de richtlijnen, en ook wel eens defragmenteren.

supperding!
                          Ik moet nu nooit deframenteren met ultramixer , met de D 2 , nee , ik ga zwijgen.
                          sis

Comment

Working...