zelfbouw speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • double d
    • Aug 2007
    • 3

zelfbouw speakers

ik heb mijn dap sm18b opgeblazen
    en heb nu de kilomax en de sigma pro van eminence er in zitten maar ik denk dat de kasten nu te klein zijn kan iemand mij advies geven of dat ik nieuwe kisten moet maken of gewoon dezelfde speakers moet kopen die er in zaten
    b.v.d double d
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1086

Hoi DD

Originally posted by double d
    ik heb mijn dap sm18b opgeblazen
    en heb nu de kilomax en de sigma pro van eminence er in zitten maar ik denk dat de kasten nu te klein zijn kan iemand mij advies geven of dat ik nieuwe kisten moet maken of gewoon dezelfde speakers moet kopen die er in zaten
    b.v.d double d
    Ik heb niet erg veel ervaring met zelfbouw, maar mijn advies is met gezond verstand: als je dezelfde sound wilt zou ik er de oorspronkelijke speakers inzetten. Maar andere kasten maken kan natuurlijk ook. Het is maar net wat voor ambities je hebt...

Gr @lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Stage-Q
      • Sep 2007
      • 389

vrij logisch toch....

in een kast van K&F zet je toch ook geen EAW speaker!!
      Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• HR Soundproductions
        • Oct 2005
        • 649

Misschien goed om je eerst eens in te lezen op dit forum ( gebruik hiervoor de zoekfunctie ). Is al heel veel geschreven over het plaatsen van een willekeurige speaker in een behuizing.... Succes.

Comment

Working...