ik heb een beginnende drive in show,
en heb geluid op een rijtje,
alleen heb net 2 showtec club scans gekocht,
met daarbij showtec light jockey.
alleen het dmx gebeuren daar ben ik nog niet echt van up to date,
daarom heb ik wel al 2 x de gebruiks aanwijzing doorgenomen.
maar nog steeds snap ik er geen bal van.
iemand ervaring of misschien tips hoe ik dit dmx paneel moet gebruiken?
de scans hebben 4 kanalen in gebruik, daarnast heb ik een strobo die kanaal 5 en 6 in nemen, weet geen eens hoe ik deze uit of aan kan zetten.
link van showtec light jockey:
ShowTec Light-Jockey (DJ Mingle) 16-kanaals DMX tafels speciaal voor DJ's > Licht > Lichtsturingen > DMX
en heb geluid op een rijtje,
alleen heb net 2 showtec club scans gekocht,
met daarbij showtec light jockey.
alleen het dmx gebeuren daar ben ik nog niet echt van up to date,
daarom heb ik wel al 2 x de gebruiks aanwijzing doorgenomen.
maar nog steeds snap ik er geen bal van.
iemand ervaring of misschien tips hoe ik dit dmx paneel moet gebruiken?
de scans hebben 4 kanalen in gebruik, daarnast heb ik een strobo die kanaal 5 en 6 in nemen, weet geen eens hoe ik deze uit of aan kan zetten.
link van showtec light jockey:
ShowTec Light-Jockey (DJ Mingle) 16-kanaals DMX tafels speciaal voor DJ's > Licht > Lichtsturingen > DMX






Comment