Dateq LPM7

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mighiel1
    • Dec 2006
    • 2

Dateq LPM7

Wie kan mij iets vertellen over de LPM7. Is het zo dat deze maar 2 line kanalen heeft voor cd spelers? Volgens mij 2 mic 3 phono 1 aux 1 tape. Of is het zo dat deze tafel net zoals zijn nakomers kan kiezen tussen phono en line dwz 5 kanalen voor bijv cd??

Help.......

Da's weer 'ns wat anders dan een apollo
  • Stage-Q
    • Sep 2007
    • 389

Tadaaaaa

http://www.dateq.nl/
    voor alle info
    Last edited by moderator; 02-10-07, 18:42. Reason: link aangepast
    Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• mighiel1
      • Dec 2006
      • 2

dank je wel maar ik bedoel geen 7.2 of 7.3 maar een oude lpm7

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

Beste Mighiel,

De LPM 7 heeft 3 "disc" inputs, 1 aux input en 1 tape input.
        Ook nog 2 micro ingangen.

De 3 disc ingangen zijn front schakelbaar met een phono switch( dus line OF phono, let op je schakelt niet naar een andere ingang, maar naar een andere gevoeligheid).

dus 5 bronnen waarbij de eerste 3 voor phono OF line-source zijn te gebruiken.

Tafeltje is wel lekker, alleen is vooral de micro ingang erg gevoelig, zeker zorgen dat het PEAK ledje ZELDEN brandt, dit hoor je meteen!!

Zelf heb ik er een in een van mijn DJ-rackjes, dus als je nog meer vragen hebt lees ik het wel!

Groet John
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• dj gemiel
          • May 2007
          • 3

lpm 7 is gekocht

Dank voor de tips whitefarmer,
          Ik heb hem inmiddels gekocht. Ik heb hem getest en hij werkt lekker. Ik heb ook een apollo en merk wel verschil in de aflezing van de vu meter. Ik vind de apollo wat nauwkeuriger. De faders zijn stroever, was ik vergeten terwijl ik op deze tafel ooit ben begonnen, dan de apollo. Maar alles werkt goed. Ik heb zelfs het idee dat er beter geluid uit komt dan de apollo, maar misschien is dat verbeelding.
          Ik zal de microfoonuitsturing in de gaten gaan houden.
          Het is mijn reservetafel of voor erg kleine klusjes.

Ik zal de topic sluiten.

Comment

Working...