wat heb ik nodig voor mijn top sub combinatie?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • decibelshow
    • Nov 2006
    • 27

wat heb ik nodig voor mijn top sub combinatie?

Hallo allemaal,

Wij zijn in het bezit van 2 B-52 sl15 toppen, hier komen binnenkort nog 2 sl18 subs onder. Dit alles word aangestuurd door een P1600 voor de toppen en een p2000 voor de subs.

Nu willen we toch alvast de hoge tonen iets terugbrengen en zitten we te kijken naar een equalizer. Wat zou slim zijn met oog op de toekomst?

1. voor nu een Behringer FBQ 3102 en later met de subs een Behringer CX 3400 erbij.

of

2. Nu alvast een Behringer DCX 2496

Nu was mijn vraag wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt,

Maarten.
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

Als die dcx2496 beide is, lekker die halen... net zo duur en scheelt je bak rackspace en een behringer apparaat in je keten
    Vitality Show

Comment

• decibelshow
      • Nov 2006
      • 27

maar is dat wel gewoon een makkelijke volwaardige equalizer? (dus alleen voor de toppen)?
      Last edited by decibelshow; 07-09-07, 18:25.

Comment

• stompinne
        • Apr 2005
        • 91

Wanneer staan de sliders van een tradionele EQ in orde, waar en welke slider verhogen of verlagen? Das zo'n ding waar je constant aan kunt zitten regelen tot op het maniakale af.
        Indien je direct, very easy en voor weinig geld je geluid wilt bijschaven, dan raad ik deze aan:

Beglec.com -Producten | &nbsp JB Systems - SE100

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

Originally posted by decibelshow
          maar is dat wel gewoon een makkelijke volwaardige equalizer? (dus alleen voor de toppen)?
          is een wereldapparaatje, met 1 handicap : tijdens de show erafblijve, want als je m bijregelt gooit-ie de audiostream offline voor een paar ms...

Als je m als systeemprocessor /crossover wilt gebruiken : enorme grote kwaliteit/prijs verhouding.

Comment

• decibelshow
            • Nov 2006
            • 27

oke, en die is dus ook goed te gebruiken als equalizer voor alleen de 2 fullrange toppen? (de DCX 2496 dus he)
            Last edited by decibelshow; 12-09-07, 16:39.

Comment

• decibelshow
              • Nov 2006
              • 27

als ik die behringer DCX-2496 haal, kan ik hem dan ook als equalizer voor alleen de 2 toppen gebruiken??

Comment

• jens
                • Aug 2004
                • 1066

als je de berhinger gewoon in kan stellen dat ie full range uitstuurt, dan kan dat gewoon

Comment

• Outline
                  • Feb 2006
                  • 1434

Mischien een idee dat je de handleiding op Behringer.nl even leest?

Comment

Working...