Mixer draaiset drive-in

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mennow
    • Jul 2007
    • 2

Mixer draaiset drive-in

Beste mensen,

Voor onze drive-in show willen we een nieuw draaisetje gaan aanschaffen.
    We hebben onze oogen laten vallen op een setje dat bestaat uit:

Denon DN HD 2500 met een denon DN BU 4500 laad unit.

Nou zijn we nog opzoek naar een goede mixer voor dit setje. Ik heb wat rondgekeken op internet en heb een aantal mixers op het oog, namelijk:
    Ecler Nuo 5
    Denon DN-X1500S
    SynQ SMX-2
    Pioneer............

Ik twijfel tussen deze mixers............ Ik ben benieuwd naar jullie mening over dit setje/mixer....
    Last edited by mennow; 21-07-07, 16:14.
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

Heb je de effecten echt nodig... of ist meer om te pielen...

Mijn favoriete drive-in mixer is iig nog steeds de Dateq LPM, lekker veel aansluitingen, klinkt goed en lekker degelijk gebouwd
    Vitality Show

Comment

• Whitefarmer
      • Oct 2003
      • 1244

Beste mennow,

welkom op het forum.

Ikzelf heb de X-1500 icm DN s-3500 CD-speler, werkt perfect, alleen is het jammer dat zowel op de DN HD-2500 als op de X-1500 dezelfde effecten zitten. (dat is bij de DN-3500 ook zo).
      Verder werkt hij lekker en heb er van gast-DJ's nog geen klagen over gehad.
      Een voordeel is dat de inputs als matrix werken, zodat je makkelijk een bron naar een andere schuif kunt switchen of zelfs dubbel (of driedubbel) zetten om er met de effecten 1 te bewerken terwijl je de andere onbewerkt door laat lopen.
      Ervaring met de andere mixers heb ik niet.

Succes met het beslissen
      Groet John
      ps "we" vinden het prettig hier als je je profiel een beetje aanvult, dan weten we met wie we te maken hebben, alvast bedankt
      Groeten John
      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...