Het onderwerp zegt het al, waar zouden jullie voor gaan? De Reloop RMX-40 BMP of de Numark CM200 USB?
Ik bezit nu een DX-626 van Behringer, hier wil ik graag vanaf vanwege weinig kanalen (soms heb ik 2 micro's nodig, een laptop en een dubbele cd-speler) en omdat ik, zoals vele bezitters van deze mixer, last heb van krakende faders.
Om het geheugen even op te frissen, zo zien ze eruit:
De Reloop:

en de Numark:

Positieve kanten van de Reloop vind ik:
- Het uiterlijk, de indeling van de mixer
- Heefd BMP meters (die waarschijnlijk toch wel niet zullen kloppen zoals de meeste BMP meters op budget mixers)
Negatieve kanten van de Reloop vind ik:
- Geen 19", minder microfoon kanalen
Positieve kanten van de Numark vind ik:
- Het grote aantal microfoon kanalen
- Het grote aantal uitgangen
- De usb aansluiting, terwijl ik twijfel of ik deze wel zal gebruiken
- "Simpeler" en "solider", dit lijkt me meer een mixer die ik over 10 jaar nog kan gebruiken dan de Reloop.
Negatieve kanten:
- Hij lijkt erg druk/onoverzichtelijk
- De indeling (alles op elkaar gedrukt, potmeters tussen de faders
- Weinig VU meters
Ik heb ook gekeken naar de Reloop RMX-40 USB, maar ik vind hem te duur (€ 419,- ipv € 239)
Hoe zit het met de kwaliteit van de mixers en welke zouden jullie kiezen?
P.s. voor het geval jullie een alternatief weten; mijn budget is ongeveer € 300,- aangezien ik niet op zo heel veel feestjes draai.
Ik bezit nu een DX-626 van Behringer, hier wil ik graag vanaf vanwege weinig kanalen (soms heb ik 2 micro's nodig, een laptop en een dubbele cd-speler) en omdat ik, zoals vele bezitters van deze mixer, last heb van krakende faders.
Om het geheugen even op te frissen, zo zien ze eruit:
De Reloop:

en de Numark:

Positieve kanten van de Reloop vind ik:
- Het uiterlijk, de indeling van de mixer
- Heefd BMP meters (die waarschijnlijk toch wel niet zullen kloppen zoals de meeste BMP meters op budget mixers)
Negatieve kanten van de Reloop vind ik:
- Geen 19", minder microfoon kanalen
Positieve kanten van de Numark vind ik:
- Het grote aantal microfoon kanalen
- Het grote aantal uitgangen
- De usb aansluiting, terwijl ik twijfel of ik deze wel zal gebruiken
- "Simpeler" en "solider", dit lijkt me meer een mixer die ik over 10 jaar nog kan gebruiken dan de Reloop.
Negatieve kanten:
- Hij lijkt erg druk/onoverzichtelijk
- De indeling (alles op elkaar gedrukt, potmeters tussen de faders
- Weinig VU meters
Ik heb ook gekeken naar de Reloop RMX-40 USB, maar ik vind hem te duur (€ 419,- ipv € 239)
Hoe zit het met de kwaliteit van de mixers en welke zouden jullie kiezen?
P.s. voor het geval jullie een alternatief weten; mijn budget is ongeveer € 300,- aangezien ik niet op zo heel veel feestjes draai.

Comment