Wat vinden jullie van deze Drive-in show?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Progression-party
    • Nov 2006
    • 23

Wat vinden jullie van deze Drive-in show?

Hallo,

Wat vinden jullie van deze drive-in show?
    En voor hoeveel mensen is mijn gekuidsappratuur ongeveer geschikt?
    [LIST][*][FONT=Century Gothic]1x Numark mengpaneel200fx mk2 [/FONT][*][FONT=Century Gothic]2x Denon cd speler [/FONT][*][FONT=Century Gothic]1x Numark dubbele cd speler [/FONT][*][FONT=Century Gothic]2x Prodjuser versterker m320 [/FONT][*][FONT=Century Gothic]1x JB systems koptelefoon [/FONT][*][FONT=Century Gothic]2x Samson boxen [/FONT][*][FONT=Century Gothic]2x JBL JRX-115 250/1000 watt [/FONT][/LIST][FONT=Century Gothic]Licht:[/FONT][LIST][*][FONT=Century Gothic]1x Showtec Lichtregelaar [/FONT][*][FONT=Century Gothic]4x Led par spot [/FONT][*][FONT=Century Gothic]1x Showtec Black Widdow [/FONT][*][FONT=Century Gothic]1x Small mushroom [/FONT][*][FONT=Century Gothic]2x moonflower gekleurde en witte stralen [/FONT][*][FONT=Century Gothic]1x showtec multiswitch [/FONT][/LIST][FONT=Century Gothic]Overige:[/FONT][LIST][*][FONT=Century Gothic]1x Microfoon [/FONT][*][FONT=Century Gothic]2x Statief voor de boxen [/FONT][*][FONT=Century Gothic]1x Statief voor de lichten [/FONT][*][FONT=Century Gothic]1xRookmachine [/FONT][*][FONT=Century Gothic]1x lichtbrug [/FONT][/LIST][FONT=Century Gothic][/FONT]

[FONT=Century Gothic]Alvast bedankt,[/FONT]

[FONT=Century Gothic]Met vriendelijke groet,[/FONT]
    [FONT=Century Gothic]Bart[/FONT]
    Last edited by moderator; 03-05-07, 14:34.
  • Dirk Wijnen
    • Dec 2006
    • 189

Erg mooie site, Alleen nog even subs er bij kopen ofzo verder ziet er best netjes uit.. Heb je dj booth ofzo.. of pak je gewoon ergens een tafel, als je een tafel pakt kun je het wel beter afwerken met zwarte doeken ofzo, dat ziet er namelijk mooier uit..

De groetuh!!
    Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• Progression-party
      • Nov 2006
      • 23

Oke bedankt!

Moet nu even Subjes kopen want heb nu twee topjes op gewoon twee versterkers die ik doorlink. Opzich ook hard. Maar hoe zit dat dan moet ik dan een crossover kopen of kan ik die subjes gewoon in die versterkers doen?

bedankt,

Bart

Comment

• Dirk Wijnen
        • Dec 2006
        • 189

Dat ligt er aan, meestal zit er in een sub al een crossover ingebouwd.. dus dan is het niet nodig. Maar als er geen crossover inzit dan zou ik er wel een kopen.. maar wat zijn de spec's van je versterkers?
        Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• ProgressionParty
          • May 2007
          • 1

Ik heb twee prodjuser m320
          * 2X 450W. AAN 4 OHM* 2X 300W. AAN 8 OHM* MONO BRIDGE MODE 1000W AAN 8 OHM* LED INDICATORS VOOR POWER, SIGNAL EN CLIP* INGEBOUWDE CLIPLIMITERS* 2 GEFORCEERDE KOELINGEN* 2HE / 19" MONTAGE* XLR IN/OUT* SPEAKON LS AANSLUITINGEN* DEMPINGSFACTOR >800* VOLLEDIG BEVEILIGD* AFM 48X9X43CM* GEW. 21,8KG
          Last edited by ProgressionParty; 04-05-07, 10:55.

Comment

• HR Soundproductions
            • Oct 2005
            • 649

Op zich zijn je spullen niet slecht...( kleine tip; zet voortaan typenummers bij je post, dat helpt ) Denon's zijn gewoon goed,numark tafeltje gaat.... Versterkers zijn goed, alleen met de topkasten die je hebt denk ik ook dat het rond een mannetje of 80 wel aardig ophoudt.
            Een meer voor de hand liggende keuze zou een paar leuke baskasten onder je JBL's zijn. Dan kun je net wat meer pakken als je nu doet en zal het geluid ook iets "warmer" klinken... hoewel je met de JBL's gauw aan de scherpe kant zit....

Verder ( ik weet het,het is een beetje zeuren) nog een aantal tips.
            - zorg voor een goede basis in je licht ( 2x T4 of zo )voordat je aan effectjes gaat beginnen.
            - zorg voor een nette bar of dat je de boel af kunt "rokken" als je gewoon met tafels werkt.
            - probeer een "eenheid" van je apparatuur te maken, dus qua uitstralig/gezicht ( het oog wil ook wat...).
            - probeer op je site in ieder geval de juiste kreten te gebruiken en doe het dan ook consistent ( site ziet er overigens best aardig uit hoor )

Denk overigens wel dat je op het goede pad zit....
            Last edited by HR Soundproductions; 04-05-07, 11:06.

Comment

• willempie132
              • May 2007
              • 1

[LEFT]die 2 samson boxen
              zijn die een beetje goed want ik was van plan om die ook aan te schaffen
              met bijbehorende baskasten

is dit een goed plan?
              [/LEFT]

Comment

• djjaimy
                • Oct 2007
                • 18

Originally posted by willempie132
                [LEFT]die 2 samson boxen

zijn die een beetje goed want ik was van plan om die ook aan te schaffen
                met bijbehorende baskasten[/LEFT]

[LEFT]is dit een goed plan?[/LEFT]

Ligt eraan wat je buget is en wat je eisen zijn.
                Iederéén die Dynacord kan betalen vindt dap zooi...

Comment

• Jupilears
                  • Dec 2007
                  • 35

Zie er leuk uit, Alleen jammer dat de speaker niet aansluiten bij de rest van de set. Misschien eventjes sparen en dan kun je vast en zeker op marktplaats of iets dergelijks een leuk setje vinden. als je nog langer spaart misschien zelfs een Ev of Jbl setje? Op korte termijn wel baskastje zie te versieren. zet dan de toon koop qualiteit! voor de rest op audio gebied weinig op te merken zo ver mijn kennis strekt.

Het licht daarin tegen!
                  Ik zou ten eerst alles er wat netter uit laten zien, Zo'n hoopje versichillende lamp ziet er ook niet echt sjiek uit he? Koop 2 fourbars en wat shortcans 56 een pakje kleurenfilters en een showtec strobo zoals de Jumbo Strobe MKIII DMX of iets dergelijks. dat kleintafeltje dat jullie hebben werkt er prefect op. ergens een leuk effectje op de kop tikken en meer hoeft dat niet te zijn toch? en indd een fatsoenlijk dj meubel of gewoon een zwart laken laat alles meteen een stuk prof uitzien. het zijn de kleine dingen die het doen!
                  [CENTER]LJ Stokperdje (Zundert NB NL)[/CENTER]

[CENTER]CBADB[/CENTER]

Comment

• Whitefarmer
                    • Oct 2003
                    • 1244

Heren,

Reply-en op een topic waarvan de laatste thread RUIM 9 maanden oud is.
                    Ik heb op die dag mijn vriendin bevrucht, en 2 weken geleden aten we beschuit met muisjes

Graag even op de datum letten voordat je gaat typen.

groet John
                    Groeten John
                    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• laserguy
                      • Jun 2003
                      • 2755

Gefeliciteerd!
                      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...