Hisys of euro sys van peavey

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bassie b
    • Nov 2004
    • 57

    #1

    Hisys of euro sys van peavey

    eveneen vraagje is de hisys 2 een betere speaker dan de eurosys 4 van peavey
    matthijs
  • HR Soundproductions
    • Oct 2005
    • 649

    #2
    Persoonlijk vind ik de Hisys 2 een betere speaker.

    Voornamelijk door de 22XT voor het hoog en de hogere belastbaarheid van het laag. Deze kasten kunnen heel wat vermogen wegstouwen zonder een krimp te geven.
    Hoog kan wel eens een beetje agressief zijn, maar als je dat weet is er heel goed mee te werken.

    Eurosys vind ik in het geheel iets minder, belastbaarheid is ook behoorlijk lager in vergelijking met de hisys 2.

    Comment

    • sjoerd
      • Apr 2004
      • 341

      #3
      mee eens. zeker gaan voor de hisys systemen. zit een black widdow woofer is met een hogere belastbaarheid. voorheen hebben we zelf veel met peavey gewerkt en zo ongeveer alle hisys speakers wel gehad. klinkt idd wat aggressief...

      Comment

      Working...