eveneen vraagje is de hisys 2 een betere speaker dan de eurosys 4 van peavey
Hisys of euro sys van peavey
Collapse
X
-
Persoonlijk vind ik de Hisys 2 een betere speaker.
Voornamelijk door de 22XT voor het hoog en de hogere belastbaarheid van het laag. Deze kasten kunnen heel wat vermogen wegstouwen zonder een krimp te geven.
Hoog kan wel eens een beetje agressief zijn, maar als je dat weet is er heel goed mee te werken.
Eurosys vind ik in het geheel iets minder, belastbaarheid is ook behoorlijk lager in vergelijking met de hisys 2.




Comment