dj meubel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djfrence
    • Jan 2005
    • 43

dj meubel

nou laatste van vandaag
    mijn Dj meubel,,
    wil het Fatsoenlijk uitbelichten,
    iemand nog ideeen

Wil absoluut geen Led tubes,
    Heb op het moment weer geinvesteerd in 2x Genesis 12 dus deze worden op de trussen geschroefd zo gezegd de firestorms verhuizen naar het midden,
    De 4 moonflowers gaan op een losse T bar, wil hier niet meer teveel mee te maken hebben..
    Alles showtec,
    uhm, ik hier een link staan 3 foto's
    Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Groeten
    Robe(D)
  • lightzone
    • Oct 2006
    • 261

mooi !

ik vind je hele booth zeer af ,-
    jumping is not a crime

Comment

• djfrence
      • Jan 2005
      • 43

ja in de kokerbovenop waar de lampen op zitten geschroefd komen nog allemaal powercon's dit omdat ik de kabels die er overal aan bungelen niet zo mooi vind..
      Robe(D)

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

Blijkt maar weer: over smaak valt niet te twisten.

Hoe te belichten? Dat beantwoord ik terug met een vraag: welk effect wil je bereiken?

-Je meubel goed zichtbaar maken: fronttrusje een meter, misschien twee, verder voor je meubel en dan stijl naar beneden een paar mooie floods om je hele meubel mee aan te lichten.
        -Jezelf zichtbaar maken: Vanuit je trussje boven je meubel een lampje op jezelf zetten. Wordt een soort topje, kun je mooie effecten mee bereiken en je hebt meteen een duidelijke zichtbare DJ-set voor jezelf.
        -Wil je mooie effecten? Probeer dan lampjes onder of boven in de verticale truss te monteren, die de truss zodoende dus van binnenuit oplichten. Uiteraard zorgen voor zo min mogelijk strooilicht dat direct de truss uit gaat, laat het maar lekker via de truss zelf reflecteren.

Succes!

Comment

• luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

hoe heb je die stickers op je traanplaat bevestigd?

of is dit van die zelfklevende folie? Zoja, op welke achtergrond heb je dit aangebracht en blijft dit wat zitten?

Comment

• DJ nn
            • Jun 2006
            • 489

mijn mening: mooi boothje, enkel je kabels hé (je zegt het zelf dus al)

ik denk dat van die lichtdarmen in je trus wel een leuk effect kan geven ...
            dan rode of multi-color...
            is helemaal niet duur... moet je wel zien wat het beste is: willekeurig gekrul of mooi recht

grtzz DJ nn
            ... the sound of silence...

Comment

• djfrence
              • Jan 2005
              • 43

Plaat

kzal er niet om liegen de front plaat heeft mijn ruim 300 euro gekost,
              dit omdat hij compleet in autocad getekend is en gelaserd is op een lasersnijmachine,Gekant,

maar hij is nog niet af, ik wil nog 2 trusjes van 1 meter, die schuin naar achteren lopen op die trusjes headjes of iets dergelijks, en zelfde soort verbinding als nu met de aluminium traanplaat
              kvind het toplicht voor mij uit te lichten een uistekend idee! Dit had ik dan in gedachte om op de trussen bovenin schuin naar mij te richten dat is mooier als toplicht
              mijn idee is dus,
              De 4 moonflowers op een losse T-bar
              verder zit er in de bestelling op het moment 2 genesis 12 Msd 250
              8x par 16 voor in de trussen 4x en 4x voor het belichten van de plaat,
              ik ben dan alleen nog benieuwd wat een blacklight doet (TL)
              .

Het enigste nadeel vind ik nog dat de traanplaat, door gesneden is,
              dus ik moet hiets achter doen om te zorgen dat mijn flightcase en dergelijke kabels niet zichtbaar worden,
              kdacht zelf aan gekleurd plexi glas, verschillende kleuren Lee Filters.
              Iemand nog idee'en

Nadat ik de genesisjes heb geinstalleerd ben ik nu al van plan om er nog 2 bij te kopen en de firestorms weg te doen..
              maar ben bang dat 4 genesisjes het te gaan overheersen dus wil ik het eerst met 2 proberen, is dit goed dan komen er headjes en 1meter trussen,
              Iemand verder nog ideeen
              heb er flink over zitten blokken maar het komt wel goed.. als dit af is
              Ga ik eens naar mijn geluid kijken
              Robe(D)

Comment

• Dr. Edie
                • May 2003
                • 671

Het meubel zelf is erg mooi, dat het doorgesneden is is helemaal niet erg! Eventueel een mat-plexiglas erachter en mooi belichten... Je kan dan zelfs als je creatief bent verschillende dingen een andere kleur geven, je naam groen, het poppetje een andere kleur... Of zelfs van kleur laten veranderen (alleen de naam, dat zou mooi zijn ).

De truss ernaast vind ikzelf minder, nu lijkt het een soort marktkraampje, ikzelf ben er niet zo'n fan van... Nu ziet het allemaal (zeker door die bovenste dwarsbalk) te metaal-achtig uit naar mijn mening. Ook weet ik niet hoe alles bevestigd is erboven, maar ik denk dat de kans bestaat dat het zo vrij snel omkan vallen (zeker op een niet-vlakke ondergrond)! met want grond-bases zou dit wel opgelost zijn min of meer.

Is het ook een beetje eenvoudig op te zetten? Ik neem aan dat nu alles met een ladder ingehangen moet worden.
                Mit freundliche grube,

Edie

Comment

Working...