Versterker is overleden weet iemand een andere

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djfrence
    • Jan 2005
    • 43

Tip

nou je vesterker is dus volgens jou kapot..
    je mixer niet,, dus waarom een powered mixer deze hebben (afhankelijk van prijs en kwaliteit) lang niet zo'n hoog vermogen als dus P2000 Van dap
    en ik denk dat jij je speakers ook ff moet posten, merk type vermogen impandatie,
    ik zou eerst je versterker na laten kijken..(meten etc.. kunnen ze overal)
    als ze dan zeggen ja hij is helemaal gaar koop een nieuwe..

dan zou ik pas gaan overwegen om een nieuwe te kopen..

Groeten frank
    Robe(D)

Comment

• DJ eac
      • Jan 2006
      • 58

Beste......,,

Ik heb 4 boxen en ik bedoel 4kanalen voor de mengtafel en mijn versterker heb ik ooit is gekregen van mijn oom die had hem over dus die is waarschijlijk meer als 10 jaar oud. Dus repareren kan niet meer uit
      Groetnn uit het schoone drenthe land

Comment

• DJ eac
        • Jan 2006
        • 58

Ohw jah 2x 300 watt en 2 x 150 watt. en mijn mengpaneel is vorig jaar al weg gegaan zonder kaartje. Maar ik heb nog 1 in mijn draaitafel zitten.

Comment

• DJ_matthias
          • Jun 2005
          • 620

in je beginpost zeg je "ruim 1000Watt"; als ik hier alles optel kom ik netjes aan 900?!

je zou dus kunnen gaan voor een P1600 (2X800Watt) of een P2000(2X1025Watt)
          is 40€ verschil... je moet het zelf maar weten!

vermeld nu nog even je impedanties (ohm) en je krijgt je topicje hier volgeladen met gepaste versterkers :-)
          we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
          Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• djfrence
            • Jan 2005
            • 43

ik ga er van uit dat je speakers 8 ohm zijn..
            doorlinken is 4 ohm 450 watt
            dus zou ik voor de p1200 gaan
            want dan is de p1600 al gauw te zwaar.
            Robe(D)

Comment

• DJ eac
              • Jan 2006
              • 58

Ze zijn 8 ohm maar de laatste 2 boxen week ik niet zeker hoe zaar die zijn qua watt er zijn groteren in gezet. en ik heb geen zin om de hele box uit elkaar te slopen.

Comment

• spoortje
                • Jul 2007
                • 6

versterker

waarom een dap versteker voor het zelfde geld wat je uitgeeft aan een nieuwe dap kun je ook een gebruikte merk versterker kopen
                mijn versterker een Bell pcx 9028 2x 1000 watt gebruikt gekocht
                deze type versterkers zijn gemaakt tot 1995 en zijn kwalitatief erg goed
                zo is er de pcx 8024 2x 400 by 4ohm pcx 2x 650w de 9028 2x 1000 bij 4 ohm minimaal 2 ohm deze versterkers zijn ook te bruggen dan gooit hij de 2 vermogens bij elkaar dus 2x 400 wordt 800 2x 650 wordt 1300 en 2x 1000 wordt 2000
                en deze versterkers zijn echt nog wel te koop en gaan zeker nog wel een tijdje mee
                succes
                spoortje van de run forward drive in show
                Mspoor

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5946

Als ik de keuze had tussen een nieuwe DAP palladium en een gebruikte bell...dan ging bij mij het belletje wel rinkelen!

Zullen we de adviezen een beetje passend houden? Zonder een devotie voor een specifiek merk ten toon te spreiden? Lijkt mij verstandig!
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• laserguy
                    • Jun 2003
                    • 2755

Zou de topicstarter 5 maanden na zijn vraag al lang geen oplossing gevonden hebben denken jullie?
                    't Was natuurlijk fijn geweest had hij iets laten weten daarover...
                    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...