rookmachine Antari Z-1500

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ilco23
    • Jan 2007
    • 2

rookmachine Antari Z-1500

hallo wie kan mijn helpen.

ik heb een dmx probleem
    als ik de rookmachine aansluit op dmx raakt hij oververhit
    wat kan ik daar aan doen

groetjes ilco
  • Baszza91
    • Oct 2005
    • 476

Kan je wat meer zeggen over wanneer het gebeurt. Oververhitten, bedoel je daarmee dat hij in de beveiliging gaat? Ook gewoon als je originele afstandbediening gebruikt dat hij oververhit? Het lijkt mij vreemd dat je via je DMX je machine kan laten overhitten.

Ik heb zelf de Antari Z-1200 MKII. Geen problemen mee tot nu toe. Via DMX en Z-8 afstandbediening. Alleen als ik de rookmachine na de parren zet (parren en intelli licht hebben apparte DMX lijnen) dan vloeken de parren met de rookmachine (er zit wel een terminator in de rookmachine). Op de DMX lijn van de scans: geen problemen.

Groetjes
    I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• ilco23
      • Jan 2007
      • 2

Hij doet het alleen als hij op dmx is aangesloten

op de standaard afstand bediening werkt hij perfeckt

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

Mk1 neem ik aan?

Raar, ik heb hier dezelfde staan en heb dit probleem er nog niet mee gehad. Gebeurt het echt meteen zogauw hij opgewarmt is of pas na een half uur show draaien?

Comment

• NiTRO
          • Sep 2002
          • 677

Heb al zeer veel problemen gezien maar deze ken ik toch nog niet.....

Comment

• djfrence
            • Jan 2005
            • 43

..

Hier zou ik antari toch eens voor mailen of highlite/beglec als je hem daar gekocht heb..

heb trouwens zelf ook een probleempje met een roker..
            mijn showtec (jaja,tis maar een rookdoos voor op feestjes)
            showtec stage fogger dus.., lijkt net of hij iets te weinig vloeistof krijgt.. als ik hem inschakel blaast hij dunne rook zet ik hem uit(gaat ie nog ff door ) en dan gaat de druk weg,, DAN komt er een dikke pluim achteraan
            iemand een idee
            ding weggooien?
            bijstellen
            Grotere sproeier erin (zoals bij brommertjes haha)
            Robe(D)

Comment

• Ahmed Al Dayri
              • Oct 2005
              • 354

Originally posted by djfrence
              Hier zou ik antari toch eens voor mailen of highlite/beglec als je hem daar gekocht heb..

heb trouwens zelf ook een probleempje met een roker..
              mijn showtec (jaja,tis maar een rookdoos voor op feestjes)
              showtec stage fogger dus.., lijkt net of hij iets te weinig vloeistof krijgt.. als ik hem inschakel blaast hij dunne rook zet ik hem uit(gaat ie nog ff door ) en dan gaat de druk weg,, DAN komt er een dikke pluim achteraan
              iemand een idee
              ding weggooien?
              bijstellen
              Grotere sproeier erin (zoals bij brommertjes haha)
              Een keertje buiten goed doorblazen met gedestileerd water en een beetje azijn? Kan zijn dat hij verstopt zit

Comment

• Soilworker
                • Jan 2004
                • 71

Zelfde probleem gehad met een 3000 versie, de remote moet aan het apparaat blijven,(1500 versie ben ik niet bekend mee ?) ook als je dmx gebruikt. Bij mij was de afstandsbediening doorweekt met regenwater, hij versprong ook constant van dmx adres, herkenbaar ?

oplossing: nieuwe remote
                FertiliZing YOUR World

Comment

• wessel8
                  • Dec 2007
                  • 1

Mijn probleem is dat de afstandsbediening (Antari Z-2) van mijn Antari Z-1500 (1e versie) op ''out of order'' springt nadat hij opgewarmt is en dan niks meer doet.

Heb al een nieuwe kabel aan de afstandsbediening gezet.

Iemand die hier ervaring mee en weeet hoe hij dat oplost?
                  Last edited by wessel8; 18-12-07, 21:11.

Comment

• hugovanmeijeren
                    • Oct 2004
                    • 1436

Hoi,

heb zelf een Antari X-515D (volgens mij min of meer gelijk aan de Z1500). Precies hetzelfde probleem. Op de controller werkt alles prima, druk ik de dmx kabel erin, gaan de leds achter de jerry-can snel knipperen en geeft het display 'out of order' tevens wil hij dan ook nog wel vloeistof gaan spuiten (vloeistof komt uit de spuitmond, onverwarmd) DMX kabel eruit en probleem is onmiddelijk verholpen. Komt dan ook gewoon weer rook uit...

Soms gaat het even goed op dmx, maar krijg altijd na verloop van tijd problemen. --> DMX kabel is 110ohm en er wordt een terminator gebruikt... Rara hoe kan dit...

Groeten Hugo
                    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

Working...