DAP Extreme reeks

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EL DJ
    • Sep 2003
    • 60

    #1

    DAP Extreme reeks

    Hello,

    ik ben momenteel van plan twee topjes te maken, met de Beyma 12" LX-60. Een behoorlijk zware 12" dus. Daarom was ik ook op zoek naar een nieuwe versterker en mijn oog viel op de Dap extreme reeks, meer bepaald de 1300. Heeft iemand ervaring met deze reeks, of kan iemand een betere versterker aanraden voor ongeveer hetzelfde geld? Wat ook een mogelijkheid zou zijn is twee lichtere versterkers kopen en deze dan in bridge laten werken en zo elke speaker appart aansturen. Dan dacht ik eerder aan twee keer de Crest CPX 1500 die in bridge mode 1000W bij 8ohm levert. Reacties over de speakers zijn ook welkom.

    Graag reacties.
    Last edited by EL DJ; 23-01-07, 16:07.
    Is DAT muziek?
Working...