Goede drive-in show?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj-M 1992
    • Dec 2006
    • 8

ik heb zelf 2 martin mania scx 500 en 2 scx 600 scans en ben er erg tevreden mee. maar ik zou toch doorsparen voor de scx 600 daar kan je vergeleken met de scx 500 veel meer mee en je kan er erg goed mee uit bereiden met bijv. meerdere scx 600 scan of mischien wel scx 700.

Comment

• Progression-party
      • Nov 2006
      • 23

Hee,

Ik ben bezig om mijn lichtset te vergroten.

Ik ga een brug kopen en ik heb een dmx controller gekocht en nog 2 ledparren en er komen nog 2 effecten bij!

Als alles op mn site staat moet je maar eens kijken over 1 maandje ongeveer

MVG Bart

Comment

• party-style
        • Sep 2006
        • 11

hallo wij vragen nu zon 150 euro voor een avond maar ik heb zelf zon idee dat ik er wel meer voor kan vragen maar niet hoeveel we zijn met zen 2 alle bij 18 jaar jong. alles is in eigenbeheer vervoer tot geluid tot licht.
        wat hebben wij

licht
        4x scanners aztek dj robo mk2
        4x color changers hq power
        2x 4 bar met par 56 kort
        2x movingheads jb systeem imove
        1x 50cm spiegel bol met spots
        1x 500 watt strobo
        1x showtec ecofoger
        1x lazer
        1x scan master 1 (zijn op zoek naar scan master 2 of iets in die richting)

geluid
        4x dap rw-15
        2x dap rw-18b
        4x hybride zelfbouw subs
        1x dap palladium p-2000
        1x dap palladium p-1600
        2x dap palladium p-900
        1x dap palladium p-700
        2x behringer cx 3400
        1x equalizer
        1x tec 2500 cd speler
        2x pc + 15 inc tft voor het licht en geluid
        1x behringer bcd 2000

overigen
        2x wind up tot 4.5 m
        2x truss 2 m
        1x truss 1m
        2x truss hoek
        1x meubel
        verder is alles in flightcase van scanners tot versterkers
        en hebben we onze eigen tandemasser aanhanger die geladen mag worden tot 3 tondus daar redden we het wel mee ik ben in het bezit van rijbewijs be dus dat is ook geen probleem. veder wordt er druk gwerkt aan een profesioneele website en zijn er vizite kaartjes ontworpen. en stikkers voor op de spullen en case`s. wij hebben alleen een probleem we hebben alle bij meer met het omgaan van de spullen en het op te bouwen en te bestuuren dan de muziek te draaien .

wat zullen we voor onze drive in kunnen vragen
        mvg mathijs
        Last edited by party-style; 31-01-07, 07:47.

Comment

• markprinsen
          • Sep 2006
          • 39

Ten eerste...je mag helemaal niet rijden met een 3 ton tandemasser! Tenzij je B+E hebt tenminste. Anders magje tot maximaal 750 kilo aanhangen en daarbij de totale combinatie (auto + getrokken last) de 3500 kilo niet overschrijden.

Verder moet je inderdaad veel meer gaan vragen. Je hebt een set waar je voor 300 man echt wel mee vooruit kan. Jammer dat het met name B-merken zijn waar je mee draait anders had je helemaal meer kunnen vragen. Prijsindicatie: Ergens tussen de 300 en 400 euro per avond van 4 uur. Waarbij ik meer neig naar de 400....

MOcht je nog is DJ's nodig hebben (omdat je dat zelf niet leuk vindt) kan je altijd is een mailtje sturen.

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2138

en hebben we onze eigen tandemasser aanhanger die geladen mag worden tot 3 tondus daar redden we het wel mee ik ben in het bezit van rijbewijs be dus dat is ook geen probleem.
            en zo te lezen heeft hij een rijbewijs BE, dus dat probleem is er ook niet.

mvg
            ronny
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Watt Xtra
              • Oct 2004
              • 1119

alleen ken ik geen aanhangers, (tandemassers) welke met 3 ton beladen mogen worden!! A je komt dan uit op een totaal gewicht van meer als 3500 kg.. geen enkele auto mag dit trekken. B, 3 tons aanhangers bestaan wel maar zijn A meerstal een schamelwagen met 2 of 3 losse assen, B zijn luchtgeremd waarvoor een speciale installatie op de auto moet zitten.

en C wordt dit eerder als een BE combinatie gezien met een "trekker" en oplegger. Zo heel af en toe zie je ook wel eens Jeeps met een lucht-rem installatie. Vooral voor viskarren, patatwagens en andere kraamwagens is dit nog wel eens het geval, niet omdat de laadcapaciteit zo groot moet wezen maar de aanhanger opzich al een fiks aantal kilo's weegt.

Ik zie dat je aardig wat bassen hebt, wel een combinatie van enkele verschillende soorten dus of dit goed samenwerkt weet ik niet.

Wel een groot tekort aan topkastjes. Dus 300 man ga je met deze set niet echt trekken naar mijn idee.
              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Watt Xtra
                • Oct 2004
                • 1119

Ik zie tevens dat je uit de buurt komt..

Kan je wel eens een lijstje doen met dj's welke willen en kunnen draaien.
                Mocht je intresse hebben, mail me maar.
                JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...