Hq Power ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BéVé
    • Dec 2006
    • 3

Hq Power ?

Wie heeft ervaring met deze speakers ?

VDST15 of VDSG15 van HQ POWER
  • DjPeke
    • Nov 2006
    • 21

Ik ben met deze speakers begonnen.
    Ze zijn natuurlijk spot goedkoop maar dat is natuurlijk ook te merken aan de kwaliteit en het geluid. Ze vervormen snel. Ik heb er nog 2 staan van deze maar dan voor prive grbruik om mijn kamer, ben blij dat ik ze niet meer voor de drive in heb. Maarja ik moest toen ergens mee beginnen.

Groetjes, Peke

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

De VDSG15: is één van de betere op de markt in het gamma met piëzo tweeter omdat het ook van de enige is waar er nog enige filtering vóór de piëzo zit zodat het geluid zelfs met een piëzo nog enigzins acceptabel is. Vervormen doen ze helemaal niet vlug maar ze hebben natuurlijk geen hoog rendement zodat de meeste DJ's al heel snel met hun versterker in de clip staan als ze er bakken geluid uit willen halen en dan klinkt het natuurlijk vervormd.
      Besluit: een deftige budgetkast voor niet-professioneel werk.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Ken een Dj die deze kastjes heeft, je moet wat aan de toonregeling rommelen, maar dan is er best aan gangbaar geluid uit te krijgen.
        budget, maar niet van zeer slechte kwaliteit en voor discowerk in kleine zaaltjes best bruikbaar.
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...