Cortex HDC-1000 USB Music controller

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Didier
    • Aug 2002
    • 323

Ik ben momenteel bezig met het aanmaken van een playlist via mijn PC...
    Nu valt me op dat muziek-bestanden die ik geript heb met Windows Media Player niet zichtbaar zijn in de playlist. Dit zijn toevallig allemaal WMA-bestanden die ik niet kan zien. Is hier een oplossing voor???
    Zuid-Limburg

Comment

• Roeltej
      • May 2001
      • 761

Rippen als mp3, geen enkele hardware mp3 speler kan wma's afspelen afaik ...
      (heb ik op demo dag opgevangen )
      wil je dat soort dingen afspelen moet je met een pc gaan werken...
      Vitality Show

Comment

• Didier
        • Aug 2002
        • 323

Ik zie het al... WMA wordt niet ondersteund. Erg jammer, dan maar een goede converter vinden.
        Zuid-Limburg

Comment

• Didier
          • Aug 2002
          • 323

Heb de speler nu 2 avonden getest, maar het is toch niet mijn ding... Draaien met cd's vind ik persoonlijk leuker. Dus ik doe de cortex weer de deur uit.
          Zuid-Limburg

Comment

• Didier
            • Aug 2002
            • 323

Aangezien Cortex nog niet verkocht is, heb ik afgelopen week de nieuwe software-update erop gezet. Voor mijn gevoel werkt hij nu sneller? Toch maar eens proberen met een USB-toetsenbordje eraan, misschien dat hij dan wel bevalt?
            Zuid-Limburg

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

afeglopen weekend de Denon HD2500 gebruikt...
              Werkt super!!!! Veel meer mogelijkheden, snellere toegang tot alle functies, reageert snel en nauwkeurig.
              Cortex liet bij mij regelmatig steekjes vallen en was alles behalve nauwkeurig in het zoeken op frames.

Was wel beetje fan van het cortex systeem (lag denk ik wel meer aan het concept dan het toestel zelf), maar nu mijn hartje verloren aan de denon.
              Alle functies die op de denon cd-players terug te vinden waren, zitten namelijk ook op de HD2500.
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Didier
                • Aug 2002
                • 323

Originally posted by axs
                afeglopen weekend de Denon HD2500 gebruikt...
                Werkt super!!!! Veel meer mogelijkheden, snellere toegang tot alle functies, reageert snel en nauwkeurig.
                Cortex liet bij mij regelmatig steekjes vallen en was alles behalve nauwkeurig in het zoeken op frames.

Was wel beetje fan van het cortex systeem (lag denk ik wel meer aan het concept dan het toestel zelf), maar nu mijn hartje verloren aan de denon.
                Alle functies die op de denon cd-players terug te vinden waren, zitten namelijk ook op de HD2500.
                Mocht ik de Cortex verkocht krijgen aan een goede prijs dan wil ik de Denon misschien ook eens proberen. Dit aangezien ik een DN-D4500 dubbele MP3/CD-speler heb. Zal een mooie combinatie zijn denk ik
                Zuid-Limburg

Comment

• jackco
                  • Aug 2005
                  • 7

hdc 3000

Beste allemaal,

ik heb de hdc 3000 cortex en heb een groot probleem??

de externe harde schijf is van maxtor 300 gigb en is voor 66 procent gevuld wat inhoud dat er ongeveer 35000 songs opstaan waarvan hij er maar 25000 wil lezen en dat is ook wat de belgische verdeler verteld??
                  kan daar iets aan gedaan worden ,voor de rest werkt het perfect.

mvg

jaak
                  Last edited by moderator; 27-09-07, 09:54. Reason: mailadres verwijderd
                  JAAKSPEAKERS BOUWEN

Comment

• Match AV
                    • Dec 2006
                    • 12

Jaak, je hebt een mail van me ontvangen met een aantal suggesties om het op te lossen.

Groeten,

Robert
                    Match AV | Cortex NL

Comment

• jackco
                      • Aug 2005
                      • 7

beste,

alvast badankt en laat iets weten als het lukt.

mvg

jaak
                      JAAKSPEAKERS BOUWEN

Comment

• jackco
                        • Aug 2005
                        • 7

Hdc 3000

beste,

het werkt nog altijd niet dit duurt nu al 2 maand wat mij vooral kwaad maakt is dat er hier in belgie niemand is die mij kan -wil- helpen
                        denk dat hij naar 2dehands zal gaan??
                        alvast bedant aan de invoerder in nl die heeft tenminste geprobeerd te helpen

mvg

jaak
                        JAAKSPEAKERS BOUWEN

Comment

• Match AV
                          • Dec 2006
                          • 12

Originally posted by jackco
                          beste,

het werkt nog altijd niet dit duurt nu al 2 maand wat mij vooral kwaad maakt is dat er hier in belgie niemand is die mij kan -wil- helpen
                          denk dat hij naar 2dehands zal gaan??
                          alvast bedant aan de invoerder in nl die heeft tenminste geprobeerd te helpen

mvg

jaak

Beste Jaak,

Mijn aanbod geldt nog steeds om je hiermee verder te helpen. Afgezien van 1 mailtje heb ik geen goede omschrijving van je probleem met de HDC gezien.
                          Inmiddels zijn er in Nederland al heel wat tevreden HDC's gebruikers...

Overigens wel een slechte zaak dat je dealer je niet verder wil/kan helpen...

Comment

• jackco
                            • Aug 2005
                            • 7

Hdc 3000

beste,

terug bedankt en heb na ons telefonisch contact begrepen dat het aan mijn hdd ligt bij name maxtor is niet aan te raden daarom zal ik met een wd proberen

mvg

jaak
                            JAAKSPEAKERS BOUWEN

Comment

• Dyna-freak
                              • Nov 2005
                              • 50

Beste,

Ook ik heb een Cortex HDC-1000 in gebruik. Echter heb ik er ook een probleem mee, en heb Match AV hierover ook al een email verzonden. Mijn speler komt uit het buitenland (Amerika) omdat ze op dat moment niet te krijgen waren in Nederland. Hier in Nederland heb ik er wel een andere voeding op aangesloten, een zelfgebouwde via een schema van Circuits Online.

Mijn werk en hobby is het repareren van professionele audio apparatuur, dus de voeding is vakkundig en dooracht in elkaar gezet. Ik heb er dan ook nooit problemen mee gehad, maar het valt me de laatste tijd op dat ik telkens bij het starte van een liedje een "pets" of "tik" over de luidsprekers hoor. Ook bij het stoppen of cue'en van een liedje hoor ik dit. Zou er een probleem zijn met de "mute" transistoren (weet niet of dat die erin ziten, maar ga vanuit van wel want bijna elk (digitaal) apparaat heeft deze?). Ik hoor dit probleem in beide decks. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

De speler is nog geen jaar oud (eind December gekocht) en valt nog onder garantie. Echter moet ik hem dan weer terugsturen naar Amerika, en kan hem eigelijk niet zo lang missen. Ook wil ik niet het risico lopen om hem kwijt te raken.

Ik weet het, het is stom van me om een beginnend product te kopen in het buitenland maar wilde er gewoon graag eentje hebben...
                              Last edited by Dyna-freak; 15-10-07, 13:12.
                              Have a break, have a Dynacord Cobra set!

Comment

• plovertje
                                • Oct 2007
                                • 10

Jog wiel problemen

Hoi allemaal ben sinds 3 weken de gelukkige bezitten van de cortex hdc 1000.
                                Ik heb de allernieuwste update erop staan maar mijn jog wielen werken alleen om van boven naar beneden en weer terug langs de menu's te lopen
                                Ik kan voor de rest er helemaal niks meer ook niet ff snel door een nummer heen lopen ook niet scratchen heeft er iemand een id waar dit aan kan liggen

Comment

Working...