JBL dsc 260

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj wes4
    • Jan 2006
    • 35

JBL dsc 260

Hallo,

kan iemand mij vertellen of dit een fijn apparaatje is? iemand ervaringen hiermee? of zijn er betere te verkrijgen?
    zoek een goede processor voor een 3 weg stereo set. heb ooit met dit apparaat gewerkt wat toen voor mij doen goed werkte vandaar
    heb nu op 1 set een behringer cx 3400 op zitten met een losse limiter. het werkt goed maar het kan beter. wil nu kijken naar een processor die dit beide doet.

alvast bedankt!
    grtz Wes
  • Studio 2000 uden
    • Mar 2006
    • 60

ik heb zelf goede ervaringen met dit app.
    als je spullen van JBL zelf bezit is het ideaal omdat er veel presets instaan van deze sets.
    maar eht instellen van dit app, voor ander gebruik vergt toch enige handig heid, ben er zelf een hele tijd mee aan het stoeien geweest en heb t app, toch maar verkocht omdat een analoge crossover toch makelijker werkte.
    een verbeterde versie is er te verkrijgen van dbx 260 ,eigenlijk hetzelfde app, maar dan met digitale shit erin
    Hij heeft altijd in een radiostudio gestaan en er is nooit mee gesleept en gegooid zoals bands en drive inns dat doen

Comment

• dj wes4
      • Jan 2006
      • 35

dsc 260

weet je zo de nieuwwaarde ervan? en weet je zo voor hoeveel je hem weg hebt gedaan? wat de 2e hands waarde zon beetje is?

groetjes Wes

Comment

• Studio 2000 uden
        • Mar 2006
        • 60

is verkocht samen met een pa set. maar de nieuw waarde kun je nog terug vinden op verschillende verkoopsites. ik heb ze op ebay weg zien gaan voor 250 dollar. das ook wel heel erg goedkoop. ik heb een nieuw waarde gevonden in engelse ponden [FONT=Trebuchet MS]£1,659.53 , maar dit is niet erg relevant[/FONT]
        Hij heeft altijd in een radiostudio gestaan en er is nooit mee gesleept en gegooid zoals bands en drive inns dat doen

Comment

• dj wes4
          • Jan 2006
          • 35

dj wes

ok tnks voor je reactie!

grtz Wes

Comment

Working...