Aankleding Schoolfeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • B&MSounds
    • Sep 2006
    • 7

Aankleding Schoolfeest

Hallo Allemaal!

24 november heb ik een schoolfeest georganiseerd in onze aula. Nu willen we het een beetje aankleden met een ondergrondse club look. Ik heb eens eerder hele grote zwarte zeilen/wandkleden zien hangen op een ander feest, en dit leek mij wel een goed idee ervoor. De doeken moeten ongeveer 4 meter hoog zijn, en liefst erg lang. De aula is geschat 25 a 30 meter lang, en moeten 2 muren " behangen". Dus ik denk dat die kleden alleen per stuk zo'n 4 bij 4 zijn? Of in plaats van die kleden, legercamouflage kleden. Heeft iemand ideeen of suggesties voor extra aankleding en waar die wand-dingen te huren/kopen zijn? Moet niet als te duur worden, aangezien we eigenlijk al aan het limiet van budget zitten.

groeten B&MSounds
  • jadjong
    • Oct 2003
    • 654

Ik betaalde laatst zo'n 20.- ex voor een zwart 4*8 doek, netjes geimpregneerd. De complete aula bekleden kan aardig wat gaan kosten.

Comment

• LJKEVIN
      • Dec 2005
      • 426

wanneer je wilt huren zijn lange backdrops een optie,
      zwart geimperneerd doek ook..(vrij duur) om te kopen.

Bij verhuurbedrijven als PR verhuur, hebben ze vaak grote zwarte kleden welke je ook vaak aan hekken ziet zitten bij evenementen, is dat niet iets?
      Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

Lijkt me een beetje saai om het alleen met zwarte doeken te doen!

Bij mij op het werk verhuren we zo'n beetje alles om feesten aan te kleden, en ook achtergrond doeken zijn daar een belangrijk onderdeel van.
        Je kan kiezen uit vele thema's en er zit vast wel wat bij voor je.

kijk maar eens bij ons rond:

UNITED DECOR
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

Working...