Probleem opgelost.......................................... ....
cd-speler problemen GEMINI MPX-3
Collapse
X
-
Als u mij een glazen bol bezorgt kan ik misschien vanop afstand zien wat er fout is. Nu gis ik dat je op een vloer stond die stond mee te trillen van de bassen of het dansende publiek of in een ander geval kan je case zo gaan meetrillen op de bassen dat je cd-speler erin ook verspringt.
Nogmaals: zoek eerst door eliminatie en met gezond verstand de OORZAAK en werk dan de OORZAAK weg. Niet met een hagelregen op een grassprietje gaan schieten. Werkt een aantal keer maar zal je in de steek laten op andere (en volgens Murphy: de belangrijkste) momenten.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted. -
Nee,het heeft niets met trillingen te maken.Laatste keer was er een 25 jarige bruiloft ,toen werden er allleen foxtrotjes gedraaid.En het is een proff.cd speler van 500 euro met anti-schock dus die zou tegen een trillinkje moeten kunnen.
Nee het is iedere keer als de temperatuur oploopt,dan gaat ie gek doen.
Heb ik al horen vertellen dat het waarschijnlijk condens kan zijn dat op de laser komt.Heb er al een grote ventilator bij staan maar dit mog niet baten.
Maar het moet toch niet zo zijn dat als ik ergens moet draaien en er komen veel mensen dat het wat warmer binnen wordt dat iedere keer de cd speler overslaat.
Comment
-
M'n Pioneer CMX3000 heeft hier heel soms ook last van, misschien een ventilator in je case bouwen? Sinds ik dat gedaan heb heb ik er iig geen last meer van gehad.Originally posted by DecibelNee,het heeft niets met trillingen te maken.Laatste keer was er een 25 jarige bruiloft ,toen werden er allleen foxtrotjes gedraaid.En het is een proff.cd speler van 500 euro met anti-schock dus die zou tegen een trillinkje moeten kunnen.
Nee het is iedere keer als de temperatuur oploopt,dan gaat ie gek doen.
Heb ik al horen vertellen dat het waarschijnlijk condens kan zijn dat op de laser komt.Heb er al een grote ventilator bij staan maar dit mog niet baten.
Maar het moet toch niet zo zijn dat als ik ergens moet draaien en er komen veel mensen dat het wat warmer binnen wordt dat iedere keer de cd speler overslaat.
Mit freundliche grube,
EdieComment
-
mischien ff laten afstellen??
let op dat als je teveel ventilatoren bij cd/md apparatuur plaatst de kans ook bestaat dat je vuil over de lens laat waaien
bv sigaretten/rookmachines laten een vette laag achter op de lans die de leeskwaliteit vermindert..Comment
-
hebben meer mensen problemen met de cd speler als de temperatuur in een zaaltje wat oploopt.(lucht vochtiger)??
Ik baal er ontzettend van omdat het nu al een paar keer is voorgekomen.Ben nu van plan om de Pioneer cdj 200 te kopen,zou het probleem dan zijn opgelost??Comment
-
Lijkt mij dat als je een andere speler naast je huidige zet je hiermee niet het probleem oplost van je huidige spelerOriginally posted by DecibelBen nu van plan om de Pioneer cdj 200 te kopen,zou het probleem dan zijn opgelost??
Waarschijnlijk zal je met een nieuwe, andere speler dit probleem niet hebben maar als je de oorzaak van dit probleem niet weet kan je nieuwe speler in dezelfde problemen komen als het echt warmte betreft.
Als ik jou was zou ik toch uitsluiten of het de warmte is. Bouw je speler uit en stop hem desnoods tijdelijk in een apparte kist zonder andere randapparatuur die ook warmte afgeeft als dat nog niet het geval is natuurlijk.
Comment

Comment