SUB woofers van de Heineken music hall

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JD camco
    • Aug 2006
    • 2

SUB woofers van de Heineken music hall

He hallo,

mijn subs zijn aan vervanging toe en nu wil ik de zelfde subs als die bij de heineken music hall staan, die zullen wel wat aan de prijzige kant zijn dus als iemand een tussen oplossing heeft graag!

Zelf heb ik een QSC 2x 800 watt......wat zou hier goed op passen???
  • showband
    • May 2001
    • 4524

Originally posted by JD camco
    wat zou hier goed op passen???
    een ding van 19inch breed ongeveer
    lekker belangrijk!

Comment

• jadjong
      • Oct 2003
      • 654

Populaire subs in de HMH:
      Synco Sub
      L'acoustics 218
      Lab12
      D&B B2 of Jsub

Comment

• jens
        • Aug 2004
        • 1067

of als je zelf flink handig bent en geen groot budget heb ze zelf bouwen

Comment

• Watt Xtra
          • Oct 2004
          • 1119

tja alle subkastjes die daar liggen klinken wel vet.. alleen liggen er daar wel een paar meer als 2!! ...dus hetzelfde zul je er niet mee gaan bereiken als jij 2 kasten zult aanschaffen.. 800 watt is nou niet bepaald veel voor de hmh.

wat wil je precies??
          je info is weer aan de magere kant, gebeurd veel bij newbie's.

laat ons weten wat je wilt anders kun je vele "onzinnige' reacties verwachten.. alhoewel showband wel gelijk heeft.

graag een beetje meer moeite doen voordat je gaat posten!
          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• JD camco
            • Aug 2006
            • 2

sorry jongens voor de mindere info.... zit nooit veel op forums.

het is voor bij mij op mijn werk wat zo'n 60 vierkanten meter is ( dus heb er niet zoveel nodig ook als de hmh )

Moet eerlijk zeggen dat ik de ballen verstand heb van pa instal maar hou gewoon van keiharden muziek....

Budget is er wel maar wat zou het gaan kosten en waar zijn ze te koop?

PS de QSC versterker die ik heb is wel geschikt voor zulke boxen????

onwijz bedankt voor jullie hulp, als het er allemaal knap bij staat post ik wel ff een foto.

Comment

• 4uss
              • Aug 2005
              • 578

Ik denk dat je even iemand moet zoeken die wél verstand heeft van PA, en hem een leuk setje moet laten uitkiezen. Tussen hard en mooi zit een héél groot verschil! (Iets met DAP, en nee, niet wéér die discussie!) In de HMH staan sowieso niet altijd dezelfde sets, dus je kunt niet zomaar 'de subs van de HMH' willen hebben. Voor 60m² (6x10m?) lijkt me dat ook zwaar overtrokken. Op die QSC zou je subjes van rond de 500Watt RMS kunnen zetten, dat moet voor die ruimte ook denk ik wel voldoende zijn. Merken in overvloed, laat je goed informeren.
              Owja... bij Subjes horen ook topjes

Edit: Vermogen even wat minder expliciet uitgedrukt
              Last edited by 4uss; 27-08-06, 20:59.

Comment

• Bastisito
                • Sep 2004
                • 185

Hoe kom je eigenlijk bij de 575 watt? En je kunt aan een wattage zien of het genoeg is voor een ruimte? Vind ik opzich best knap, dacht dat dat een een aantal meer factoren lag, maar wie ben ik?

PS: hij wil geen toppen, alleen subs.
                Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• sjoerd
                  • Apr 2004
                  • 341

en deze discussie leidt ook weer tot niks...
                  En de vraag is volgens mij al beantwoord toch?

Comment

Working...