AX serie van dap

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tismarnix
    • Jun 2006
    • 19

AX serie van dap

Hallo iedereen

ik ben vanplan om een set nieuwe boxjes aante schaffen:
    en ik dacht aan 2x dap ax 15-b 300watt rms en 2x dap ax-10 200watt rms.

voor da dit setje helemaal wordt afgekraakt zal ik ff vertellen waarvoor het gebruikt zou gaan worden:

namelijk voor feestjes in kleine ruimtes zoals kantines ik ben nog maar 14 en heb dus ook iet zo'n groot budget graag jullie mening
  • Bastisito
    • Sep 2004
    • 185

De DAP AX-serie is naar mijn mening best netjes! Zeker als je kijkt wat je ervoor betaald. Misschien heeft de AX10 wat agressief hoog, maar dit is met een equalizer wel recht te trekken. De AX15b is een nette sub.
    Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• Dr. Edie
      • May 2003
      • 671

Voor jou doel meer dan genoeg, heel leuk setje.. Wou dat ik op mijn 14'de dit vroeger aanschaffen kon!

Gelukkig ga je niet zoals veel anderen voor jou voor een setje Dap MC15's o.i.d. Hele nette set.
      Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Dj-Sjors

Je moet wel opschieten met de Dap Ax-15b te kopen want deze zijn eruit. Hier voor in de plaats zijn de subs van de X serie gekomen. Je kunt van de Ax alleen nog maar de topjes kopen 10, 12 , 15. En die basboxen van de X serie zijn wel even twee keer zo duur dus ik had die basboxen maar snel gekocht!

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Mensen met gebruikers ervaringen van de 18" versie?

ben vooral benieuwd in combinatie met welke topkast(en) deze subs dan worden gebruikt, welke versterkers en meer nuttige info...
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...