Stanton C303

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alleznet
    • Jul 2005
    • 36

Stanton C303

Ik zou graag willen weten of er hier ervaring is met de tabletop C303 van Stanton. Wat vinden jullie van de prijs/kwaliteit verhouding, en wat zijn de voor- en nadelen.

Alvast bedankt
  • mac tecson
    • Feb 2006
    • 348

Is precies hetzelfde als de Reloop RCD-800s, JB-systems CD-200 en de.... afin, het bekende OEM verhaaltje. (BST, American Audio, Akayima enzo maken hem ook, maar die types kon ik zo gauw niet vinden)

Stanton heeft de gewoonte om het product een andere verpakking te geven en er een paar euro meer voor te vragen. Het is een best aardige speler, maar de grotere broer iets beter (ook een OEM ding). Ik heb ooit de versies van Reloop naast elkaar gehad: De duurdere versie (RCD-900, dat is dus de C.304) heeft een wat preciezere jog en je kan er iets meer mee. Maar beiden zijn het aardige dingen en ze kosten niet erg veel. Dus de prijs/kwaliteit verhouding is wel goed.
    Ik moet wel zeggen dat ik de Numark Axis-4 beter vind. Die voelt iets steviger aan en corrigeert is makkelijker.

Comment

• alleznet
      • Jul 2005
      • 36

Ok, alvast bedankt. Dat van de behuizing maakt mij niet heel veel uit, hij ziet er erg mooi uit vind ik persoonlijk en zal grotendeels thuis (lees: bijna altijd, zo nu en dan een feestje) gebruikt gaan worden. Ik heb ook gekeken naar de C304 inderdaad, vond ik er ook wel leuk uitzien, echter was deze toch weer een 130 euro/stuk duurder meen ik, en dat budget is niet voorhanden.

De Axis-4 heb ik ook bekeken, echter heb ik om onbekende reden meer aandacht gegeven aan de C303. Iemand die iets meer over deze vergelijking weet te zeggen? Naar mijn weten heeft de C303 iets meer functies.

Comment

• alleznet
        • Jul 2005
        • 36

Ben zojuist toch eens even wezen kijken naar de C304, en die ziet er toch ook zeker niet slecht uit, eens kijken of ik wat kan bijsparen

Comment

• mac tecson
          • Feb 2006
          • 348

Zoveel meer kan die C.303 tov de Axis 4 niet.

Als je dan toch aan het sparen bent: kijk ook een naar de Axis 9 CR. Dat is helemaal een mooie speler.
          Uiteindelijk zul je zelf moeten kiezen.

Mijn advies: Aangezien de Stanton en de Numark beiden goede spelers zijn moet je ze gewoon een keer naast elkaar zetten, mixertje ertussen en dan maar wat spelen.
          Dan maak je de vergelijking C.303 - Axis 4 of als je wat meer hebt gespaard: C.304 - Axis 9 CR.

Comment

Working...