Ik durf dat te betwijfelen. Het signaal dat door tulp stekkertjes gaan is analoog en het usb signaal is digitaal. Er zou dus een computer tussen moeten om dat om te zetten.
Domme vraag maar die zijn er ook
Collapse
X
-
-
een usb geluidskaart misschien een idee?
Te koop bij iedere pc winkel vanaf een euro'tje of 40
Werkt perfect overigens
Comment
-
Ja zoiets zal het dan worden, maar een verloopje bestaat niet.
Wat hij waarschijnlijk bedoelt zal een ding als de Maya 44 usb. Dat is geen verloop maar gewoon een externe geluidskaart. Zo'n geluidskaart moet je eigenlijk als onderdeel van de pc zien dat extern is uitgevoerdComment
-
Je kan ook de Behringer UBX 1612 nemen, en dan voor je cd aansluitingen etc. verloopjes van cinch->jack nemen.Originally posted by DJ eacIk ben nog steeds op zoek naar een nieuw mengpaneel maar nu zit ik met een vraag. Mij de meeste mengpanelen zit 1 mic aansluiting maar ik gebruik er 3 hoe kan ik die oplossen. Zijn er verdelers misschien. Of moet ik een mengpaneel aanschaffen met meerdere aansluitingen. Net als mij oude waar het einde in zicht is.

werkt goed, en zitten nog leuke effecten op ook, en kost weinig
succes
Last edited by moderator; 19-05-06, 07:33.Greatz Revolution!!!!!Comment
-
Heb jij toevallig zo'n tafeltjes waar 2 cd spelers en 1 mengpaneeltjes in 1 plastic geval zit gepropt? Van skypech?Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Numark heeft die dingen ook. Gewoon een CDN-22 oid en een numark mixer aan elkaar geplakt. Niet per definitie slecht.Comment

Comment